Jokko88 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg har en rekke grafiske feil i Far Cry. Der bakken skulle vært er det hav og våpnene vises ikke. Se bildet. Jeg har installert nyeste patch. Endret 15. juli 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) 1.Reinstallere spillet. 2. Driver.(skjermkort eller andre drivere for at spillet skal kjøre rett) 2.DirectX. Endret 15. juli 2005 av elfag Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kjører du spillet med hdr? Jeg har same skjermkort som deg, og jeg fikk samme feilen når jeg hadde på AA i tilleg til hdr. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 fargoth skrev: Kjører du spillet med hdr?Jeg har same skjermkort som deg, og jeg fikk samme feilen når jeg hadde på AA i tilleg til hdr. Hvordan skrur jeg av og på HDR? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Aner du ikke det så er det ikke det som er problemet. HDR må du skru på i console. Skru av antialiasing, og se om problemet er der enda. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg fant ut at jeg hadde HDR påslått, og man kan ikke ha antialiasing og HDR samtidig, så jeg skrudde av HDR og alt ble normalt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jokko88 skrev: Jeg fant ut at jeg hadde HDR påslått, og man kan ikke ha antialiasing og HDR samtidig, så jeg skrudde av HDR og alt ble normalt! Så flott! (Da hadde jeg rett da! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå