enden Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Døde piksler er det største marerittet for kjøpere av LCD-skjermer. KTC tar godt i og lover like greit ett års garanti mot slike feil. Er selve skjermen like god som garantien? Les mer Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Denne skjermen styrer jeg glatt unna, men det er i allefall meget positivt at denne produsenten tilbyr 1 års garanti mot døde piksler. Er det noen andre produsenter som gir liknende garantier her i Norge forresten? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Samsung har vel annonsert en begrenset garanti. Kjøper du +modellene til CTX får du noe av det samme. BenQ har vel også tatt en del returer, men jeg tror det bare gjalt noen spesifikke modeller. Det er sikkert flere også, men det var disse jeg hadde i hodet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Holder meg til crt skjermen min noen år til jeg. for dyrt og ikke noe særlig å spille med enda. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Døde pixler, hva er det? hilsen Eizo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå