Datasmurf Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei. Jeg har et problem med min DVD-brenner (for info, sjell topic) som jeg ikke finner noe svar på (ja, jeg har søkt på forumet). Når jeg setter i en CD-R/RW fungerer brenneren helt fint, men setter jeg i en DVD+R/RW eller en DVD-R/RW, så går brenneren i stå. Dette gjelder også plater det er brent på. Jeg har en reservebrenner, men den er treig:P Det jeg trenger hjelp til, er å få brenneren til å godta platene mine, evt. bli gjenkjent av brenner-programmet. Har prøvd plater fra Maxell, Sony, Verbatim+++ Har også prøvd programmer som Nero og Roxio, samt div. mindre kjente programmer. Ingenting fungerer. Klin umulig å spille av/brenne DVD'er. Og ja, jeg har nyeste firmware. Så, er det noen der ute som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Men den spiller av orginal DVD-ROM plater? Hvis ikke har muligens lasern tatt kvelden, har vært ute for lignende med en nec. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Den spiller av originale CD-plater ja. Kjøpte meg bærbar i forrige uke, og nå har jaggu den akkurat samme problem:| Den har i og for seg en QSI DVD+-RW SDW (et eller annet nummer jeg skal sjekke senere). Teite QSI-asiatere som ikke har noe særlig oppdatert hjemmeside =/ Lenke til kommentar
oysteidh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har fra før sagt litt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=444229 dette problemet er det samme som jeg har med en Sony brenner... Merklige greier er det..... Har noen noen i det om hva dette kan være? Den spiller DVD plater bra, men jeg kann ikke brenne DVD... bare CD`er...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå