Straydog Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Finnes dette? Noen som har dette sammen allerede som kan dele erfaringer? Har også hørt at FM-sender er forbudt, er dette sant? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Selv bruker jeg en AudiaX sammen med en Creative Zen Touch. Lyden er grei nok, men langt fra perfekt. Du får kjøpt den på mahadet.no. Det stemmer at det er ulovlig å bruke radiosendere her i Norge, ja, men det er små sjanser for å bli tatt. Senderen min er forresten ikke den samme som man får på mahadet.no, men en eldre utgave. Jeg har ikke prøvd den nye. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Takk for tipset! Men jeg er litt hypp på en som har rekkevidde på mer enn 10meter.... Endret 15. juli 2005 av Straydog Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Takk for tipset!Men jeg er litt hypp på en som har rekkevidde på mer enn 10meter.... Du kan lage en selv, eller kjøpe lignende ferdigbygget. Det finnes slike med opptil 30 watts sendere lett tilgjengelig i engelske og amerikanske Internett-butikker. Du kan også lage deg en selv for ikke så mange kroner. Komponenter finner du i Norge. Kanskje det også selges FM-sendere lik dem folk har her på forumet med større rekkevidde til salgs, men det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå