Dinsdale Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Skjønte ikke dette. Vant noen ganger, men ikke de helt store beløp. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hehe dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva er spørsmålet ditt? Har aldri lest noe om at man kan styre løpet på noen som helst måte ved å trykke space. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Så det er bare å stå å se på at man taper Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Lagre spillet før du vedder på hesten med høyest odds mot seg, vinner du lagrer du igjen, taper du reloader du Ingen måte å styre hestene på nei Endret 16. juli 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er litt jobb å trykke på space for å satse store pengebeløp. Satt og trykket til jeg hadde 8mil ble stor premie siden det var den turkise hesten jeg satset på. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hva er spørsmålet ditt? Har aldri lest noe om at man kan styre løpet på noen som helst måte ved å trykke space. Står i emnefeltet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva er spørsmålet ditt? Har aldri lest noe om at man kan styre løpet på noen som helst måte ved å trykke space. Står i emnefeltet. Jeg er ikke dum, så ikke snakk til meg som om jeg er det. "Trykke for på SPACE?" er ikke en hel setning, og ikke noe logisk spørsmål. Derfor spurte jeg om hva du mener med tråden, for å få en oppklaring. Det er vanskelig å svare deg når jeg ikke skjønner hva du spør om. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hva er spørsmålet ditt? Har aldri lest noe om at man kan styre løpet på noen som helst måte ved å trykke space. Står i emnefeltet. Jeg er ikke dum, så ikke snakk til meg som om jeg er det. "Trykke for på SPACE?" er ikke en hel setning, og ikke noe logisk spørsmål. Derfor spurte jeg om hva du mener med tråden, for å få en oppklaring. Det er vanskelig å svare deg når jeg ikke skjønner hva du spør om. Beklager, ikke meningen å titulere deg som dum. Men siden du var den eneste som ikke skjønte hva jeg spurte om regnet jeg med at du hadde misforstått. Ikke verre enn det. Beklager igjen, intensjonen var ikke å sette deg i et ufordelaktig lys.. Endret 18. juli 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Beklager, ikke meningen å titulere deg som dum. Men siden du var den eneste som ikke skjønte hva jeg spurte om regnet jeg med at du hadde misforstått. Ikke verre enn det. Beklager igjen, intensjonen var ikke å sette deg i et fordelaktig lys.. Greit det. Var vel jeg som misforsto litt for mye. Da er det ute av systemet Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 det er bare å se på. men som jeg gjorde. jeg drepte mange "drug dealers" å fikk in masse penger. så save'et jeg nærmest hesteveddeløp. gikk inn veddet alt og ble rik Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvor denne veddeløpsbanen ( hørtes gøy ut) PS. Jeg er bare i den første bydelen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Er også i første bydel. Kjør ut på landet, der finner du den. Var også enkelt å kjøre sykebiloppdrag der siden byen er kjempeliten. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvor denne veddeløpsbanen ( hørtes gøy ut) PS. Jeg er bare i den første bydelen. la til et bilde som viser hvor veddinga fåregår i første bydel Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 zeOx[' date=21/07/2005 : 13:55] Hvor denne veddeløpsbanen ( hørtes gøy ut) PS. Jeg er bare i den første bydelen. la til et bilde som viser hvor veddinga fåregår i første bydel Takker og bukker... Håper det kommer endel penger min vei Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Syns man kunne ha hatt muligheten til å satsa 100000 og 1mill også.. utrolig slitsomt å trykke opp hvis du skal satse 10mill f.eks, også taper du Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Greit, du lagrer, så tipper du. Om du da taper, så mister du pengene. Så sier du, "da kan du bare loade igjen". Herregud da fyr. Hva i allverden er vitsen med et SPILL da? Det er som å lagre før championsleague finalen i CM, og ctrlaltdelte og loade om du evt. skulle tape. Ja, som du skjønner.. Jævla underholdende. EH! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Greit, du lagrer, så tipper du.Om du da taper, så mister du pengene. Så sier du, "da kan du bare loade igjen". Herregud da fyr. Hva i allverden er vitsen med et SPILL da? Det er som å lagre før championsleague finalen i CM, og ctrlaltdelte og loade om du evt. skulle tape. Ja, som du skjønner.. Jævla underholdende. EH! Da får du la være å gjøre det på den måten da, og heller tape penger på det.. Så kan de som har lyst til å gjøre det sånn (inkludert meg) gjøre det sånn.. Ikke verre enn det Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dog, jeg gjør på den menneskelige måten. Forstår bare ikke hva som er utfordring i spilet da. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg satsa alt jeg hadde, og vant 1/12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå