iStephano Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Ja som topicen sier, jeg husker for en stund siden så var den en som tok opp en server kun for folka her på hw.no i Half Life 2: Deatmatch og spilte mot hverandre noe som virket ekstremt gøy. Fikk aldri selv vært med på det, men nå som jeg sliter med og finne gode ledige servere og motstandere og spille mot vil jeg veldig gjerne spille mot folka her på forumet. Hvis noen kan sette opp en server og starte et spill mot hverandre en kveld ville dette ha vært utrolig kult. Si i fra folkens hvis dere er interissert og en av dere har en server og spille på, da skal det bli "battel" da hehe Endret 15. juli 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det hadde jo vært kjempemorsomt! Er det ikke bare å sette opp en server via spillet, utveksle ip.adr og så vips? -- eller er det mer innviklet enn som så? Uansett er jeg med om det skulle bli aktuellt! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 I'm in... Hadde vært utrooolig stilig, håper bare noen har server da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Det var det jeg og tenkte at dette kunne bli skikkelig bra, alle på hw her viser sitt sanne krigsmot og beviser at det er ikke hw i pc`en somsier du er bra men det er deg selv hehe men seriøst en helg eller en kveld hadde vært knall, håper noen her kan dedikere en server vi kan leke oss med Noen fler som er enig? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Om ingen har server, kan vi jo bare dele nicknames her inne. Så finner vi en server der det er få folk, helst helt ledig. Så lager vi en HW-squad Ikke no stress. Eneste er at en av oss battlefieldere ( ) må finne en ip, og dele den med fellesskapet Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Her burde det være gode muligheter for å få bryne seg mot andre forumbrukere i Battlefield 2: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=444307 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Her burde det være gode muligheter for å få bryne seg mot andre forumbrukere i Battlefield 2: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=444307 Nice one *Gå inn på server* Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nokså tomt der nå ja, håper det kommer flere iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Får bare opp" You have an older version than the server" når jeg logger inn. Hva er dette - en ikke-oppdatert Punkbuster? Er det passord for å komme inn? Går ut fra at siden det ikke står noen om det i artikkelen det vises til, så er det heller ikke det? eller? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Åh kjempe bra! Det er i allefall en start, er helt enig med Gnomenz om at vi legger ut nicket vårt her så vi finner hverandre innpå battelfield serveren Mitt er BanAnus_The_Only jaja hadde dårlig fantasi den dagen hehe Sitter på jobben nå men skal sjekke når jeg kommer hjem Hvis det dukker opp noen feil tenker jeg på. Endret 15. juli 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Noen som blir med å spille på den uoffisielle serveren i kveld kl. 21.00? Nicket mitt står i nicket mitt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Får bare opp" You have an older version than the server" når jeg logger inn.Hva er dette - en ikke-oppdatert Punkbuster? Er det passord for å komme inn? Går ut fra at siden det ikke står noen om det i artikkelen det vises til, så er det heller ikke det? eller? Second that Har jo lastet ned den nyeste patchen, men får ikke greiene til å fungere. Spiller derfor på "gamle" servere. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Her burde det være gode muligheter for å få bryne seg mot andre forumbrukere i Battlefield 2: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=444307 Nice one *Gå inn på server* KOM INNPÅ!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Her burde det være gode muligheter for å få bryne seg mot andre forumbrukere i Battlefield 2: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=444307 Nice one *Gå inn på server* KOM INNPÅ!! Les hva jeg har skrevet over da...Når jeg skal patche, kommer det en feilmelding som lyder; patching failed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå