meastp Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hei! Holder på med et vannkjølingsprosjekt. Fant ut at jeg ikke fikk radiatoren (18x20) inn i kabinettet, og da kan jeg like gjerne ha det meste utenfor kabinettet, gjerne i en liten kasse/boks. Det jeg er på jakt etter, er smarte løsninger og i det hele tatt selve "designet". Jeg prioriterer ytelse, plass og design i nevnte rekkefølge. Pumpe og vanntank tar omtrent 12x9x8 (BxDxH). Slangene vil komme opp i midten av "rektangelet". Jeg skal ta bilder senere i kveld, så blir det litt lettere. Noen som har smarte løsninger sånn at jeg slipper å investere i hurtigkoblinger fra microplex? (de koster ca. 150/stk og jeg trenger 2 hann + hunn, altså 600. Det er litt i overkant, synes jeg.) Greit å slippe å tømme systemet hver gang en skal bort, men det er ikke verdt 600. Hvordan er det forresten jeg bør gå fram for å tømme systemet? Endret 18. juli 2005 av meastp Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 bilde av vanntank + pumpe: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå