Howard Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Iiyama har lansert en ny 20-tommers LCD-skjerm basert på S-IPS-panel. Skjermen plasserer seg trolig i den rimelige enden av skalaen. Les mer Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Meget grei skjerm med god Responstid! Lurer på om det er noe å spille på! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Rundt om 6000,- for en "rimelig" 20" med 16ms. Det er ikke mye rimelig det da. Kostet rundt om 3000-,/4000-, da snakker vi om rimelig. Endret 15. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Responstid ser jeg ikke på lengre. Kontrast og lysstyrke derimot. Kontrasten 400:1 mener jeg er ganske skuffende. En lysstyrke på 250 cd/m^2 er også litt skuffende. Til sammen gir disse to en unormalt mørk "lys hvitfarge", og en unormalt lys "sort"-farge. Det lover ikke bra for meg som liker å redigere bilder og se film. Men det er bra de satser litt lavere i prissjiktet sånn at konkurransen blir hardere der og det forhåpentlig bidrar en aldri så liten smule til lavere priser på 20". Sånn som det er nå så får man jo TO stk 19" til prisen av en 20". Det tror jeg tyder på at det er rom for langt lavere priser på 20". Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Til helvete med integrerte høytalere på skjerm! Ellers så skjermen grei ut, men det finnes bedre alternativer i den prisklassen, så jeg tror neppe den blir en veldig stor slager akkurat.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 En lysstyrke på 250 cd/m^2 er også litt skuffende. Til sammen gir disse to en unormalt mørk "lys hvitfarge", og en unormalt lys "sort"-farge. Nja, 250 cd/m^2 er ikke så ille det da. Det er få jeg vet om med 400 cd/m^2 som faktisk sitter med 100% lysstyrke.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 legg på eit par lakser til og kjøpe ein slik i stade.... http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 legg på eit par lakser til og kjøpe ein slik i stade.... http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx "Et par" lakser ja, ellers er det bra de begynner å få flere billige paneler med en saklig oppløsningen, men er enig med scortech, 3000-4000 hadde vært endel bedre, da begynner det å bli ok skjermpris (må jo ha to også). Responstiden er bra nok, personlig er jeg glad for at de holder seg til S-IPS-panel. AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 syns ikke dette var så billig ettersom LACIE er ofte på ukens tilbud til 6,5 hos samme nettbutiikk Nei, vente på skjermen som kommer i oktober .D Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nei, vente på skjermen som kommer i oktober .D Haha, den kommentaren der kjenner jeg igjen fra i fjor! Da kom de ikke før uti desember! La oss heller si neste år(2006)! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg kommer absolutt ikke til å kjøpe Iiyama igjen, har hatt så mye prakk med support at jeg fikk en ViewSonic fra netshop istedet. Supporten deres virker rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå