Gå til innhold

Merkelig problem med dvd brenner

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg for litt siden denne dvd brenneren. Jeg har brent flere dvd'er som data plater og som dvd film. Idag skulle jeg teste en dvd film på pcen, puttet filmen i dvd brenneren men ingenting skjer... Hele systemet blir bare tregt å ustabilt. Jeg prøver nøyaktig samme dvd film i en annen maskin i huset og filmen glir helt knirkefritt... Lurer fælt på hva dette fenomenet kan være, brenneren kan brenne filer over til dvd/cd, filene kan bli spilt av på andre dvd spillere helt vellykket. Dvd brenneren kan også overføre filer fra en cd/dvd over til harddisken, det den derimot IKKE kan gjøre er å spille av dvd filmer. Jeg har prøvd flere forskjellige plater både orginale og uorginale, men til ingen nytte.... Alle dvd'ene jeg brenner har jeg orginal i skapet btw, skal flytte på hybel til høsten og da gidder jeg ikke dra med orginal versjonene...

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også et broblem med min Sony DWQ28AB2 brenner.... Den brenner bare cd-r/rw... men den takler ikke DVD-r/DVD+R... har prøvd flere merker av plater inkludert sony sine egne.....

Får f.eks "feil under kopiering av fil". Har prøvd på flere maskiner.... Hva skjer?

Lenke til kommentar

jo da... den står som master... har i tilleg prøvd som salve, cabel select, og også prøvd med en egen separat IDE kontreller kort av type promise... og tre forsjellige pc`er.... No har æ nettop begynt å instalere Linux på den nyeste pc`en min..... kansje den takla presset....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...