Arsenal_RULES Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Halla, jeg trenger en ny bok jeg kan lese. Ser etter en god Sci-Fiction bok, eller en bok i Fantasy sjangeren (2valg)! Noen som kan anbefale meg en god/spennede/overraskende Sci-Fiction bok Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Yes! Massevis av gode forslag i sci-fi genren: 1: Rama serien av Arthur C. Clarke (4 bøker, utrolig bra) 2: 2001 serien (4 bøker, veldig bra) 3: The light of other days (Arthur C. Clarke & Stephen Baxter) 4: Manifold serien av Stephen Baxter (Første bok heter Time) Var jeg deg ville jeg valgt Rama serien. Den er rett og slett nydelig, og du får deg en god del overraskelser Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Sci fi, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Konge bok Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takker for svar, har faktisk funnet en kul bok å lese (eller mamma fant an da:P... hmm, den het ett eller annet med kompani Orheim, eller noe) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Fantasy? His Dark Materials! Det er ikke en bok, men trilogi. Regner med at de fleste har hørt om den. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 The Taking - av Dean Koontz Kjøpte boka fordi jeg var desperat etter noe å lese. Hadde akkurat lest ferdig ei bok og hadde ikke muligheten til å kjøpe oppfølgeren der jeg var. Jeg strakk hånda mot bokhylla og bestemte at jeg skulle lese den første boka jeg tok på. Hånda landet på denne, og takk for det! Sinnsykt bra scifi/survival-horror/thriller (litt vanskelig å plassere) Inneholder en meget bra start som suger deg inn i boka. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Stephen King - The Dark Tower-series. Verdens beste seriøse fantasybok-serie. (den beste overall er selvsagt HHGttG) Lenke til kommentar
haklen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei. Les The Wheel of Time av Robert Jordan. Knallbra serie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 definitivt Enders Game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå