Gå til innhold

Spiller med radio, usb-kontakt, 512mb osv?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen spiller som oppfyller følgende krav:

- Min 512mb minne, gjerne én gig.

- Innebygget radio.

- Innebygget oppladbart batteri.

- USB kontakt (dvs, ikke kabel)

- Driverløs (dukker opp i My Computer uten drivere etc)

- Gjerne OLED skjerm. :cool:

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang driverløs, så må du iallefall ha XP.

Ang kabel, mener du at det må være slik usb kontakt på spilleren?

Du finner nok desverre ingen som tilfredstiller alle dine krav, særlig når du sier mener at du ikke kan ha kabel.

De som finnes som ikke trenger kabel har som regel ikke fargeskjerm og heller ikke oppladbare batteri(noen unntak).

Så jeg synes at du heller bør glemme den der greia at det må være usb kontakt på spilleren, og gå for en spiller som tilfredstilller dine krav

Denne

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

Du finner nok desverre ingen som tilfredstiller alle dine krav, særlig når du sier mener at du ikke kan ha kabel.

De som finnes som ikke trenger kabel har som regel ikke fargeskjerm og heller ikke oppladbare batteri(noen unntak).

Så jeg synes at du heller bør glemme den der greia at det må være usb kontakt på spilleren, og gå for en spiller som tilfredstilller dine krav

Denne

XP, selvsagt. Det finnes mange uten kabel, f.eks. JoS 130, men denne har ikke radio. Og hva du "synes" er egentlig ikke så interessant, den spilleren der er ikke aktuell.

Noen andre som vet om det finnes en spiller som oppfyller disse kravene?

Lenke til kommentar

Denne

XP, selvsagt. Det finnes mange uten kabel, f.eks. JoS 130, men denne har ikke radio. Og hva du "synes" er egentlig ikke så interessant, den spilleren der er ikke aktuell.

Noen andre som vet om det finnes en spiller som oppfyller disse kravene?

Prisguiden er din venn!

Lenke til kommentar
Creative sin muvo serie har alt untatt oppladbart batteri.. men kan vel kjøpe deg noen oppladbare AAA batterier, vel?

Hehe, nei, er ikke interessert i det heller. Skal jeg ha noen spiller, må den ha alt jeg har på listen der, ellers venter jeg heller. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...