Gå til innhold

Hvorfor ikke hvit is

Delvis

Anbefalte innlegg

Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting.

Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv det

alltid være sokkelade eller annet mask på dem.

Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall

jeg kjøpt nesten bare det :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coco-Bahia tror jeg den het for snart 15 år siden - helt hvit is uten noe dill dall og en ok smak kokos... Kanskje derfor den ikke solgte så bra?

Kjøper stadig vekk de små vanilje ispinnene til jentungen, helt plain vanilje is uten noe ekstra stasj....

Endret av skinner
Lenke til kommentar
Kjøper stadig vekk de små vanilje ispinnene til jentungen, helt plain vanilje is uten noe ekstra stasj....

hvor får du kjøpt de? har lett overalt etter dem. Det eneste stedet jeg har funnet dem er i en "samlepakke" fra henning olsen/diplom-is. vil ha bare de ikke alle de andre dumme isene som er i pakka også! :( de er små runde og høye.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha sett den firkantede isen som er helt uten sjokolade eller annet men akkurat vanlig er det vel ikke. Det er vel med dette som med så mye annet: Hadde det lønnet seg å selge ren vaniljeis, uten belegg, ville de gjort det i mye større grad. ;)

Lenke til kommentar
Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting. 

Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv det

alltid være sokkelade eller annet mask på dem.

Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall

jeg kjøpt nesten bare det  :hmm:

Um jeg spiste hvit fløteis med jordbær ved siden (okay.. oppi.. grøt det godt sammen og du har den herligste dessert du kan tenke deg) for noen dager siden, skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke finnes? Eller har jeg misforstått noe igjen? Tror det var Drammensis vi kjøpte da, ikke 100% sikker. Kun ren hvit is, ikke noe dilldall.

Er enig i at det blir for mye av det gode når det strøs masse rart oppå isen. Minner meg litt om hva som skjedde her om dagen. Var på kaffetur med en bekjent, og kjøpte noen kaffekaker til TV-stunden. Det viste seg at det var et slags sjokoladefyll inni.. blærk. Første og siste gang :roll: Jeg tok feil av de og en annen type; Du vet sånne kaker med nøtter på toppen, som er luftige inni og smaker himmelsk til kaffen. Pokker, husker ikke navnet..

Mm.. varm eplekake med vaniljeis.. *slluurp*

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
hvor får du kjøpt de? har lett overalt etter dem. Det eneste stedet jeg har funnet dem er i en "samlepakke" fra henning olsen/diplom-is. vil ha bare de ikke alle de andre dumme isene som er i pakka også!  de er små runde og høye.

Får dem i løsvekt her i Telemark, Meny, ICA, Prix... Det ligger en Diplom is fabrikk et steinkast eller to bortenfor der jeg bor så kanskje det har noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...