Delvis Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting. Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv må det alltid være sokkelade eller annet mask på dem. Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall jeg kjøpt nesten bare det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har den gode gamle "is-pinnen" forsvunnet? :O Den var jo rett og slett en hvit ispinne. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 sikkert noen "nye landsmenn" som mente det var rasistisk.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Den er ikke forsvunnet. Men du må vel kjøpe den i pakker. Jeg vet det er flere som er bare vanilje-is. F.eks den firkantede pinneisen til Hennig Olsen (aner ikke hva den kalles). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 sikkert noen "nye landsmenn" som mente det var rasistisk.. Det må da være mulig å diskutere noen ting her på forumet uten at dere skal dra inn slikt. Denne tråden handler om iskrem, ikke om nye eller gamle landsmenn. Tease eller ikke tease, bare la det være. Geir Lenke til kommentar
skinner Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Coco-Bahia tror jeg den het for snart 15 år siden - helt hvit is uten noe dill dall og en ok smak kokos... Kanskje derfor den ikke solgte så bra? Kjøper stadig vekk de små vanilje ispinnene til jentungen, helt plain vanilje is uten noe ekstra stasj.... Endret 15. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Kjøper stadig vekk de små vanilje ispinnene til jentungen, helt plain vanilje is uten noe ekstra stasj.... hvor får du kjøpt de? har lett overalt etter dem. Det eneste stedet jeg har funnet dem er i en "samlepakke" fra henning olsen/diplom-is. vil ha bare de ikke alle de andre dumme isene som er i pakka også! de er små runde og høye. Endret 15. juli 2005 av mushi Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Isbilen selger vel rene hvite ispinner. Det er forøvrig ikke noe godt, men. Damn, fikk lyst på soft-is.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 *sutte på ein pinne av et slag* Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg mener å ha sett den firkantede isen som er helt uten sjokolade eller annet men akkurat vanlig er det vel ikke. Det er vel med dette som med så mye annet: Hadde det lønnet seg å selge ren vaniljeis, uten belegg, ville de gjort det i mye større grad. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting. Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv må det alltid være sokkelade eller annet mask på dem. Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall jeg kjøpt nesten bare det Um jeg spiste hvit fløteis med jordbær ved siden (okay.. oppi.. grøt det godt sammen og du har den herligste dessert du kan tenke deg) for noen dager siden, skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke finnes? Eller har jeg misforstått noe igjen? Tror det var Drammensis vi kjøpte da, ikke 100% sikker. Kun ren hvit is, ikke noe dilldall. Er enig i at det blir for mye av det gode når det strøs masse rart oppå isen. Minner meg litt om hva som skjedde her om dagen. Var på kaffetur med en bekjent, og kjøpte noen kaffekaker til TV-stunden. Det viste seg at det var et slags sjokoladefyll inni.. blærk. Første og siste gang Jeg tok feil av de og en annen type; Du vet sånne kaker med nøtter på toppen, som er luftige inni og smaker himmelsk til kaffen. Pokker, husker ikke navnet.. Mm.. varm eplekake med vaniljeis.. *slluurp* Endret 16. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 is bilen som durer forbi har en pinne is som er hvit, bare vanilje, og han har sånne i plastikk som da er softis.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Vanilje er også ekstratillegg. De helt hvite har ikke vanilje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er jo en helt vanlig "ren" vaniljeispinne http://www.hennig-olsen.no/dt_articleMini.aspx?m=21&amid=151 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Her er jo en helt vanlig "ren" vaniljeispinne http://www.hennig-olsen.no/dt_articleMini.aspx?m=21&amid=151 Akkurat, det er altså vaniljeis. De er mer gulige på farge enn den uten vanilje. Soft is feks, er jo ikke vanilje i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er jo en helt vanlig "ren" vaniljeispinne http://www.hennig-olsen.no/dt_articleMini.aspx?m=21&amid=151 Akkurat, det er altså vaniljeis. De er mer gulige på farge enn den uten vanilje. Soft is feks, er jo ikke vanilje i den. Hmm... Hva i svarte smakte hvit is dersom det ikke var vaniljesmak i dem??? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Fløyteis smaker selfølgeli fløyteis, du har vel smakt soft-is? Det er jo noen ispinner som er fløyteis med bare sokkelade rundt. Og om du har smakt de tricolor 2 l isene, så er den ene delen der ren hvit fløyteis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Derfor: Noen fant ut hvordan de ble laget. Endret 16. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det der er jo soft-is.... Den fins fortsatt Lenke til kommentar
skinner Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hvor får du kjøpt de? har lett overalt etter dem. Det eneste stedet jeg har funnet dem er i en "samlepakke" fra henning olsen/diplom-is. vil ha bare de ikke alle de andre dumme isene som er i pakka også! de er små runde og høye. Får dem i løsvekt her i Telemark, Meny, ICA, Prix... Det ligger en Diplom is fabrikk et steinkast eller to bortenfor der jeg bor så kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå