kilogram Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tech·Ed: Bildespesial Under årets TechEd fikk vi tatt en del bilder som vi ikke tok med i de daglige rapportene. Her kommer en oppsummering av de beste bildene vi tok. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Fikk lyst på baggen. Som sagt, flott bildespesial, ang. VS.NET 2005 så vil det ikke har større systemkrav i seg selv, men heller dra mye mer nytte av flere CPUer og RAM. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hmm rart det var tomt hos Oracle.. hva kommer det av mon tro? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bilspill, sakkosekker og hoppeslott..sikker på dere gikk på rett messe ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Man må jo få leke seg litt. =P Alltid kjekt med litt bilder. Hatt ein fint tur? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Stilig med bilder. (litt for mye M$ for meg...) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stilig med bilder. (litt for mye M$ for meg...) Her å! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå er jo MS i vinden for tiden, så det er vel naturlig. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvor mye som var virkelig relatert til programmer.no på Tech Ed. Det meste egentlig, men Microsoft bruker å være den største aktøren mest mest seminar om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm rart det var tomt hos Oracle.. hva kommer det av mon tro? hmm.. Eg er ikkje heilt med. Har det skjedd noko med Oracle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå