Gå til innhold

maxtor disk tok fyr, redde ut data?

Anbefalte innlegg

hei, harddisken i far min sin maskin gikk i grava med røyk og flammer. det er en liten chip på kretskortet som er regelrett svidd i stykker. ikke helt sikker på hva som skjedde men men.. det er en del bilder på disken som gjerne skullevært reddet. Finnes det muligheter for å få dette ut av disken uten og tømme lommeboka helt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hørtes jo ikke så dumt ut nei. håper disken fortsatt er i salg så skal det testes!

ringte ibas bare for og sjekke priser, 3500,- for og ta analyse av disken også får man en rapport med et prisoverslag på selve jobben. erfaringsmessig så kostet det mellom 15 000,- og 35 000,- sa han. kreeisi..

disken selges enda ser jeg, koster bare 470,- så der er jo ikke så ille. er det mye strev med og bytte kretskort? må vel loddes litt tenker jeg?

Endret av someday.
Lenke til kommentar

vært og kjøpt torx skrujern nå å testet og skru av kortet, hurtigkoblinger her også ja så dette ser jo ut til og bli enkelt. :) eller man skal vel være forsiktig med og bli for optimistisk her.. alltid noe som kan gå galt i dataverdenen!

har bestillt ny disk også så får nå se hvordan det går når jeg får den! bare en 5-6 dagers venting på posten nå..:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...