brazir Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Har IP-telefoni hos Telio. Bruker MSI RG54GS som router. Av og til så faller ut telefonen. Dvs. hvis jeg restarter routeren så får jeg summetone igjen. Kan det være at DHCP "lisensen" utgår etter så og så lang tid som gjør at det faller ut eller? Noen med erfaring med telio og lignende problem? Jeg er online 24/7 på PC'en uten å bli koblet ut så jeg skjønner ikke at adapteret fra Telio skal bli koblet ut. Ellers skal det være sagt at jeg ikke har hatt noen problemer med Telio som sådan og jeg tror heller ikke dette har med Telio å gjøre. Snarere noe med mine innstillinger på router å gjøre. Si fra hvis jeg må supplere med annen info...skjermbilder fra routeroppsett osv. Endret 15. juli 2005 av brazir Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Har IP-telefoni hos Telio. Bruker MSI RG54GS som router. Av og til så faller ut telefonen. Dvs. hvis jeg restarter routeren så får jeg summetone igjen. Nyeste firmware til routeren? Vil tro dette er et routerproblemer. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Har IP-telefoni hos Telio. Bruker MSI RG54GS som router. Av og til så faller ut telefonen. Dvs. hvis jeg restarter routeren så får jeg summetone igjen. Nyeste firmware til routeren? Vil tro dette er et routerproblemer. Jeg har vel forsåvidt kommet så langt da Lurer på om noen har svar som er "right on the money" for å si det sånn. Jeg får jo ikke noe varsel på at jeg ikke har summetone og ikke kan bli nådd av noen som ringer. Da må jeg jo sjekke dette med jevne mellomrom, hvilket er "litt" upraktisk. Så om noen vet hvilke innstillinger jeg må gjøre eller ikke kan gjøre på min router/ mitt adapter/???? som gjør at adapteret kan nås hele tiden.....plz post Endret 15. juli 2005 av brazir Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Lurer på om noen har svar som er "right on the money" for å si det sånn. Lite poeng og feilsøke videre før du har nyeste firmware. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=509&kind=8 Sjekk at type stemmer med din og oppgrader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå