FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har fått meg jobb som Lagermedarbeider/tekniker hos en av Norges største nett-butikker! Yay! Det er som en drøm som oppfylles. Jobbe for en nettbutikk, hvem her, kan 100% ærlig si at de ikke har lyst til det? YES!!!!! Ps. Nei, jeg sier ikke hvilken. Kommer bare ende opp med å bli hetsa av alle som ikke liker den, og jeg føler meg ikke akkurat i posisjon til å beskytte firma'ets ære ved å svare på vegne av firmaet. Jeg kan si at det er "en av de fire store" Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gratulerer. Tipper netshop jeg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 netshops nye lager i Oslo *jeg skal opp å presse rabatter ut av dyret når det kommer på kaldbakken* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Takk, alle sammen. Må si at jeg gleder meg som en liten unge til å begynne! Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg kan si det igjen jeg, gratulerer. detta var bra Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Gratulerer med en ny bil, CombatKenneth. Ikke hver dag man får en Camaro. HOOOOAAAA!!! Endret 15. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Når åpner dere på kaldbakken? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Når åpner dere på kaldbakken? Huh? Prøver vi å fiske frem hvor jeg jobber her? No comment. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stilig. Jeg også vil Må hvertfall finne meg en eller annen jobb, og det snarest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå