MrHappy Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hei Som topic sier... hvor får jeg tak i Sony sitt headsett MDR EX71SLB idag?? dette gjelder da helst i lillestrøm/strømmen/lørenskog området, eller oslo.... Er egentlig ganske så drittlei alle disse nettbutikkene som man ikke kan hente varene hos.... Når jeg vil ha noe vil jeg ha det der og da!! Endret 15. juli 2005 av MrHappy Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Sony har sitt ServiceCenter/Utsalg på Alnabru, like nedenfor Ikea og opp mot Kaldbakken. Har ofte utsalg/lave priser på Sony. Men Sony hodelefoner/ørepropper har aldri imponert meg, heller ikke disse du ser på. Etymorphics Research (ETY4 og ETY6) kan du faktisk nå få i butikk i Oslo, ligger i Grensen like ovenfor Stortorget (noe andre priser riktignok, men også en helt annen kvalitet!). Og Hi-Fi-klubben's utsalg har Sennheisser hodetelefoner, ikke så veldig dyre, ligger litt lengre opp i Grensen. Endret 16. juli 2005 av headgeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå