hotstepper Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei! Skjermen på min Nokia 7610 har i dag begynt å flimre, noen ganger svakt, andre ganger kraftig. Det går også stunder uten flimring i det hele tatt. Mobilen startes av og til på nytt under kraftig flimring. Jeg sovnet noen timer med mobilen i hånda i morges, da jeg ville sove videre etter å ha tatt av alarmen Noen som vet hva som er gale, om det eventuelt vil bli verre, og hvordan jeg kan få det fikses? Kan innholdet på telefonen etterhvert gå tapt? (Lagde nettop sikkerthetskopi på PC'en i tilfelle). Hva må fikses, hvor mye vil det koste? Kom med innspill! Hilsen litt fortvilt mobileier.. :/ Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du holder ikke tilfeldigvis mobilen under en spesiell lampe? Enkelte av dem kan få mobilskjermer til å se ut som de flimrer. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Nope, er ikke no sånn. Det er skikkelig kraftig flimring og blinking liksom. Alt blir "elektrisk" liksom, og plutselig skifter skjermen mellom blankt, grått og mitt vanlige skjermbilde. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Etter kraftig flimring slår mobilen seg av og på. Ikonene i Symbian-menyen har byttet helt plass. Hva kan dette være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå