Jarlharry Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Når jeg skal avslutte maskinin, får jeg opp en feilmelding om at BPHVUS.BHP - .DLL fil ikke kan initialiseres.?!? Hva betyr dette, hva er det, og hvordan få det bort? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) se i event viewer...... Ta eventid og sjekk på www.eventid.com www.eventid.net Endret 15. juli 2005 av 2inZanE4u Lenke til kommentar
Jarlharry Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Nå er jeg ikke helt med.. litt mer kjøtt rundt hadde vært fint Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Dårlig forklart. I event viewer vil det mest sannsynlig stå en feil (error message) om hva som ikke starter eller stopper skikkelig. start - control panel - administrative tools - event viewer. Se på application......som regel står det en feilmelding eller warning hva som er feil. I den boksen står det også eventid (nr 3 oppe til høyre) Ta den Iden og gå til www.eventid.net og søk på feil der.......bør gi en liten pekepinne på hvor feilen kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå