wasim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har nok stilt dette spørsmålet tidligere uten å få mye respons. Men, har lyst til å kjøpe meg Panasonic GS-400 og lurer derfor på om noen har erfaringer med denne. har lest omtalene som finnes på nettet, og ser at den skårer ganske bra hos de fleste. Kameraet har vært på markedet snart ett år. vet noen om det kommer en "oppgradering" på denne snart? Er det lurt å vente med å kjøpe? Har også sett etter denne hos Lefdal, Elkjøp og Expert, men ingen av butikkene fører dette kameraet. Lurer derfor på om noen kan anbefale en nettbutikk som er god og sikker? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) En hvilken som helst Panasonic forhandler bør kunne bestille dette kameraet for deg om det ikke finnes på lager. Da har du det i løpet av et par-tre dager. Når det gjelder selve kameraet, så er det jeg har sett av det meget positivt. Knallskarpe bilder og nydelige farger. Yter også bra innendørs, selv om det er utendørs at 3CCD virkelig viser sin styrke. Endret 15. juli 2005 av Afseth Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du kan jo kjøpe det på ITbutikken, de har det riktignok ikke inne akkurat nå, men det endrer seg nok snart. Har handlet fra ITbutikken for 1 år siden, hadde ikke noe problemer da. Link: Panasonic NV-GS400EG-S Jeg driver selv og snuser litt på kameraet, så hvis du velger å kjøpe det gi oss en tilbakemelding! Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan like godt bruke denne posten til min spm. Jeg får noe penge-støtte til kjøp av en videokamera som jeg skal bruke til en arrangement (mest innendørs med ulike teater og workshop) og legge det ut på lokal-TV på et hotell. Skal ha med PC og videokamera i et hotellrom der jeg skal bo en helg. For tiden ser GS400 best for meg til rimelig pris. (så langt det er ikke kommet ut noen nye) Det jeg lurer fælt på ulike modell-navner etter GS400.. Itbutikken selger GS-400 EG og flere norske butikker selger GS-400 EGM. Jeg vil anta EGM er nyere i forhold til EG. Men hva står EG og EGM for? Vet at S etter EG/EGM er sølv-farget! Takker om noen kan si litt om ulike modell-navnene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 EG og EGM er nok samme modell. Det er bare det at noen velger å ta med siste bokstav, og andre ikke. Modellen går uansett egentlig under navnet "GS400" uten noe mer på folkemunne. GS400 er nyeste modell i denne serien, og et meget bra kjøp. Kan anbefales. Lenke til kommentar
baardst Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har nylig kjøpt med dette kameraet selv, etter å ha testet både Sony DCPCR 1000 og Panasonic NVGS 200 i et par måneder (gjennom el-kjøps unike salgsbetingelser). Kameraet anbefales på det sterkeste. Lurte på mer avanserte kameraer med HD funksjon, men på det nivået jeg er nå, både filmteknisk og redigeringsmessig sett så tror jeg dett er et ypperlig kamera en god stund. Sjekk forøvrig denne linken som har en svært omfattende og positiv omtale av 400 kameraet: http://www.camcorderinfo.com/content/Panas...rder-Review.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå