Gå til innhold

Hvorfor kaller folk Paris Hilton en hore?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel et resultat av det mannsdominerte sammfunent vi hadde før og visse ting følger ikke likestillingsutviklingen. Damer i mange andre alnd er jo ikke sånn i det heletatt.. Synes det trist, synes damer godt kunne bli mye mye mer lik gutta på det området der.. Norske damer tar seg selv for høtydelig og er litt for prippne
Lenke til kommentar

I en south-park episode var de skikkelig slem mot henne! Ja, jeg vet at Matt Stone og Trey Parker gjør narr av alle. Men jeg synes at vi må ha litt mer respekt for henne enn det folk har i dag.

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
I en south-park episode var de skikkelig slem mot henne! Ja, jeg vet at Matt Stone og Trey Parker gjør narr av alle. Men jeg synes at vi må ha litt mer respekt for henne.

Heh, når i si levetid har ho opparbeid det faktum at vi bør ha respekt for ho?

Ho er jo tross alt ikkje anna enn eit pent ansikt.

(Ja, eg veit dette utsagnet var veldig sjølvmotseiande mine forrige innlegg, men who cares?)

Lenke til kommentar

DET ser ut som en hore som ikke har fått mat på flere år og DET oppfører seg som en hore og DET tenker som en hore, derfor kaller folk DET hore!

... jeg liker ho(DET) ikke i det hele tatt. "Ikke drikk coca cola light for det er det bare feite folk på slankern som gjør!" ... stygge dritt kjærring... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...