Jan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Skal ikke likegodt bare foreslå å vokse rævva? (vokse, som i: å vokse leggene) _________________________ Et forebyggende tiltak er å skaffe deg kontorstol trukket i ekte skinn, og ikke gå med sånne glatte liksom-silkeboksere (som uansett er mindre behagelig enn piggtråd). Nei nei nei.. De fungerer ikke som voks..Du skal IKKE vokse ræva for å bli kvitt svette. Hårene er der for flere grunner. En av grunnene er å hemme utviklingen av svette. Atomet, les forrige innlegg av meg. Du skjønner tegninga når du først prøver det. Gi meg tilbakemelding om gaffaløsningen funket for deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bare lest første post. Men beste tips jeg kommer på er bare å slanke seg, tynne mennesker svetter mindre. + Veldig mange andre fordeler ved å være slank og fin. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gå med bomullsklær, og ikke syntetiske klær som ikke puster Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Rompesvette kan komme av to ting 1) "lekkasje" fra anus. 2) Normal svetting. Dog har man ikke svettekjertler i Rompa Som mange sier er klesvalg viktig. Jo mer luft jo mindre kondens Lekkeasje kan bedres ved bra trening, jo mer du trener jo mindre lekkasje og svetting Ellers har man talkiun eller babypudder. Dette sørger for en fin og tørr stuss .D Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Ikke bruk silkeboxer. Endret 15. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) 1) "lekkasje" fra anus. Bruk pustende klær. Endret 15. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror vi kan si dette emne ferdigdiskutert. Se sticky for mere informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg