Fredrik Larsen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 analsvette faktisk... Ikke si at du aldri har vært svett i rævva. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Definisjonen på `anal`, eller `anus` lyder som følger: The opening at the lower end of the alimentary canal through which solid waste is eliminated from the body. ...så tittelen på denne tråden burde være noko anna. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Definisjonen på `anal`, eller `anus` lyder som følger: The opening at the lower end of the alimentary canal through which solid waste is eliminated from the body. ...så tittelen på denne tråden burde være noko anna. okey, da skifter jeg Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Well done, Jimbo. Hva mener du med Jimbo? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Han mener at du skal se til senga, tror den roper på deg.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 analsvette faktisk... Ikke si at du aldri har vært svett i rævva. det skal jeg ikke nekte på, men det er sjeldent i analen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det oppstår som vanlig rundt dei to gyldne for min del. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 @ Atomet: Du får bare unnskylde meg, men starter du en tråd hvor du bruker setningen "Uønsket rumpesvetting" - da må du bare regne med det her altså. Jeg lo fra side 1 til midt på side 3 - da hadde det blitt kjedelig. og det er mildt sagt lenge for en som sitter og leser morosaker hele døgnet omtrent. Når det gjelder problemet ditt, så vil det antagelig ventilere sprekken din litt om du løftet stussen opp fra den klamme kontorstolen din. Det er forjævelig varmt om dagen, og det er gjerne litt normalt og være klam i hakket. Om du har seriøse problemer, så får du gå på apoteket og dra EKSAKT den samma setningen som tråden din heter. Følg nøye med på apotekerens reaksjon. Jeg hadde kastet opp av latter og gitt deg et inleggsbind. Bruk boxere som lufter ... det er det eneste som hjelper om ikke endepartiet ditt er unormalt fuktig ... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Hoh, den passa fint her, ålesunder. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tviler. Forfatteren av innlegget er alt for sossete til å prøve ut slike primitive metoder. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Ja. Anbefales fra mange hold. Klatrere, syklister, svømmere og personer med mange svettekjertler bruker gaffateip på diverse området for å hemme svetting. Armhuler, mellom låra, rumpa, bena og ikke minst bak knærna. Sistnevnte ser du på f.eks OL, Det er eneste som er lov å ha som ekstrautstyr utenom svømmebriller. nei jeg har ikke peil, var bare et forslag. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Vil anbefalle deg og bare kjøpe noen boxere som lufter som noen sa også ta og slapp av, ikke vær så anspent, ikke vær nervøs. Pleier og begynne å svette som en av på knapp når jeg blir nervøs (ikke i stompen men), så kan ligge noe i det. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Ja. Anbefales fra mange hold. Klatrere, syklister, svømmere og personer med mange svettekjertler bruker gaffateip på diverse området for å hemme svetting. Armhuler, mellom låra, rumpa, bena og ikke minst bak knærna. Sistnevnte ser du på f.eks OL, Det er eneste som er lov å ha som ekstrautstyr utenom svømmebriller. nei jeg har ikke peil, var bare et forslag. Hehe, men hvorfor har ikke jeg hørt om det før da? Folk sier jo at man ikke skal fjerne håret i ræva, vil ikke dette bli en mild form for voks? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Ja. Anbefales fra mange hold. Klatrere, syklister, svømmere og personer med mange svettekjertler bruker gaffateip på diverse området for å hemme svetting. Armhuler, mellom låra, rumpa, bena og ikke minst bak knærna. Sistnevnte ser du på f.eks OL, Det er eneste som er lov å ha som ekstrautstyr utenom svømmebriller. nei jeg har ikke peil, var bare et forslag. Hehe, men hvorfor har ikke jeg hørt om det før da? Folk sier jo at man ikke skal fjerne håret i ræva, vil ikke dette bli en mild form for voks? Nei nei, fordi du svetter vekk selve klisteret, derfor skifter du etterhvert som de begynner å gi etter. Seriøst prøv det. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gaffateip på hver side av skinkene (inni) Når de begynner å gli, skifter du. Er dette testet ut? Skal ikke likegodt bare foreslå å vokse rævva? (vokse, som i: å vokse leggene) _________________________ Et forebyggende tiltak er å skaffe deg kontorstol trukket i ekte skinn, og ikke gå med sånne glatte liksom-silkeboksere (som uansett er mindre behagelig enn piggtråd). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 når han driter da? kan vel bli litt problemer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg