jc Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har nettopp lest om den nye siemens SXG75 og den virker helt råå... Den er sykt bra skjerm GPS 3G radio og mp3 masse minne ordliste med mange språk (jeg tenker ikke på t9) osv osv.. Jeg vil si at denne mobilen er helt komplett når det gjelder spesifikasjoner, men de kunne spandert på et penere design synes jeg.. Noen som vet når denne monstermobilen kommer? Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Man vet aldri om en mobil er "rå" før man har prøvd den, men spesifikasjonene er bra ja. SXG75 tar opp video i QVGA-størrelse (25 fps), det er også meget bra. I tillegg støtter den Real 8, PDF, Word, Excel osv Den er planlagt lansert i september. Bør muligens legge til en måned for Norge. Har en mistanke om at denne tråden vil stenges Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvor mye har du fått betalt av Siemens a Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Trådstarter har funnet seg en mobil og forelsket seg i den. Ingenting mer enn det. Tråden går i feil retning, liten fremtid. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg