tivers1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg så en gang et program der de satt personer i et rom, og klistret på noe ting på hode som påvirket hjernebølgene, etter en stund følte de som satt i rommet (de var en og en) at de ikke var alene, at de så noe og følte at noen var der. Det varierte hva de følte var der, noen aliens, noen spøkelser og noen som følte at en venn som enda var i beste velgående var der. Det var også forskjellige reaksjoner på personene, noen følte en sterkt frykt, noen syntes at det var fint og følte savn etter "episoden" Så spøkelser er rett og slett hva omgivelsene sier til hjernen, og det tolkes fra person til person, mest sannsynelig utifra opplevelser og livserfaring. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror ikke på spøkelser, men vi mennesker har en livlig fantasi det skal være sikkert og vist Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hadde engang ett mareritt om at jeg hadde video konferanse med noen også så jeg på mitt cam at det sto en mann bak meg og når jeg snudde meg så var han der ikke, så han flere ganger i speil osv, etterhvert så ble det til at han skulle ta meg og så lenge jeg var i mørket kunne han ta meg, husker jeg kjente at jeg gikk på han og jeg kjente ola stoff fra buksa hans (man skal ikke lukte og kjenne i drømmer) også etterhvert var det ikke bare mørket han kunne ta meg i, han kunne snike seg innpå meg bakifra osv, ble til at jeg sto i ett hjørnet og ja det var heelt jæveli, sov med lyset på i en uke. Og helt siden det har jeg vært litt små redd for sånn, og ikke brukt web cam'e. 3-4 måneder siden nå Har du sett Skyggen fra fortiden? Jeg var litt redd for å se i speil etter jeg hadde sett den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ja, jeg gjør det Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Skal sørge for å få sett den skyggen fra fortiden Ingen andre som har opplevd noe? Disse kara har (eller er det bare tull? døm selv): Barton Mansion Andre klipp: Prison Ghost Endret 15. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg tror definitivt på spøkelser etter at jeg følte at noe satt ved siden av meg en sen kveld på hytta. Småkryp, kaller vi sånt. Eh, nei. Var du alene? mørkt? åssen følte du det? Jeg følte det som om noe satt i sofaen rett ved siden av meg og så på meg. Har aldri vært så redd før i våken tilstand. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 spøkelser ikke tøv..man mister 21 gram i det sec man dør....ingen forklaring på det..må være ånden som går ut av kroppen... Hva med han som var død i 20 min da ? ble han 21 gram tyngre når han ble levende igjen ? har jeg ikke peiling på ass...vet ikke hvilket tilfelle du sikter til heller vet du om dette ble målt kanskje? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 En venninne av meg fortalte at mora hadde kjent en som hadde vært død og som sto og så seg selv på operasjons bordet og ble gjenlivet og ble seg selv igjen. Sprøtt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis du virkelig tror at det finnes spøkelser, så ser du dem! Hvis du ikke tror det de finnes, ser du dem ikke! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Spøkelser? Hva er spøkelser da? - Gjenferd? Er ikke noe å tro på.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Sett programmet Åndenes Makt? der sier de masse om at det er ånder fra personene som er igjen fordi de har noe de skule gjort\fortelle osv. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Spøkelser? Hva er spøkelser da? - Gjenferd? Er ikke noe å tro på.. Alt er relativt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tror du på spøkelser? Neh... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Trur ikkje på spøkelser, men trur på at det er fenomen der ute som vi ikkje kan forklare. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg tror ikke direkte på spøkelser.. men tror på at det er noe annet som vi ikke vet om rundt oss elns Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nei ikkje spøkelser her i gården. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 kom over denne siden: JKCINEMA flash filmer om spøkelser blandt annet, spennende. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei, jeg tror ikke på begrepet spøkelser. Skal jeg kunne se for meg at en skisse av en person kunne oppstå (spøkelser) kan jeg tro det er en vridning mellom tid og dimensjoner slik at du får et speilbilde inn i en annen dimensjon. Det finnes mange flere dimensjoner enn hva som er synlig for øyet. Teoretisk sett kan det finnes mange hundre dimensjoner, og flere teorier om tid og rom baserer seg på mange dimensjoner (bla "stringtheory") så det burde være en mulighet at den logiske sammensetningen glipper fra tid til annen. Men generelt sett i vår nåværende dimensjon, tid og rom, nei - det er ikke mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå