Gå til innhold

Tror du på spøkelser?

Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde engang ett mareritt om at jeg hadde video konferanse med noen også så jeg på mitt cam at det sto en mann bak meg og når jeg snudde meg så var han der ikke, så han flere ganger i speil osv, etterhvert så ble det til at han skulle ta meg og så lenge jeg var i mørket kunne han ta meg, husker jeg kjente at jeg gikk på han og jeg kjente ola stoff fra buksa hans (man skal ikke lukte og kjenne i drømmer) også etterhvert var det ikke bare mørket han kunne ta meg i, han kunne snike seg innpå meg bakifra osv, ble til at jeg sto i ett hjørnet og ja :p det var heelt jæveli, sov med lyset på i en uke. Og helt siden det har jeg vært litt små redd for sånn, og ikke brukt web cam'e. 3-4 måneder siden nå :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg tror så absolutt på spøkelser! etter jeg hadde lagt meg en gang fikk jeg en ekkel følelse av at det sto noen på gulvet ved siden av senga og titta på meg, jeg lå der i minst 1 time med den følelsen og turte ikke snu meg for å se :cry: I går syntes jeg også at jeg så noen som titta inn på rommet mitt for så å forsvinne igjen, dette var rundt 21 tiden etter at resten av familien hadde dratt på ferie og jeg hadde låst utgangs døra. Bor i en liten leilighet så om noen hadde kommet inn utgangs døra hadde jeg garantert hørt det!

Lenke til kommentar

huff, når jeg ligger og skal sove så føler jeg ofte at noen bøyer seg litt over meg (ligger med annsiktet mot veggen) da pleier jeg å tenke inni meg: hvis du er der nå så kutt av meg benet (får for meg at de kan lese tanker) og når det ikke skjer så føler jeg meg litt tryggere på at det ikke er noe der... jeg er rar :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

En kveld satt jeg og en venninne og så på tv og tven begynte å gå amok... Volumet gikk opp og ned og den flippet kanaler som et uvær. Vi ble skikkelig redd i sånn et halvt minutt, så fant vi ut at det bare var venninnen min som satt på fjernkontrollen. Det er vel stort sett det mest "overnaturlige" jeg har vært borti, så svaret blir nei, jeg tror ikke på spøkelser :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på spøkelser, eller andre overnaturlige ting.

Nå må det sies at jeg heller aldri har oplevd noe som kan defineres som "overnaterlig", og derfor har jeg ikke noe grunlag for å komme med bastante meninger her.

Det jeg tror er, at det finnes en naturlig forklaring på alt, men at vi ikke har funnet den enda.

Jeg tror også at når mange kommer frem å sier de har sett overnaturlige ting, blir andre letter motakelige for slikt, og definerer noe de ikke kan forklare med f.eks et spøkelse, istedenfor å stille seg tvilende til det de så.

Edit:leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Men de som tror på Gud.. f.eks, kan ikke tenke sånn.

Ingen har sett det de kaller Gud og jeg tviler sterkt på at de noen gang kommer til å se det heller.

Joda. En i klassen min er kristen, og hun sier hun kan se og prate med Jesus blandt annet. Jeg tror på henne.

Lenke til kommentar
Men de som tror på Gud.. f.eks, kan ikke tenke sånn.

Ingen har sett det de kaller Gud og jeg tviler sterkt på at de noen gang kommer til å se det heller.

Joda. En i klassen min er kristen, og hun sier hun kan se og prate med Jesus blandt annet. Jeg tror på henne.

Meld henne på til familie kanalen!

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på hvordan hjernen oppfatter sanseinntrykkene. En liten endring i lufttrykket, lyd som forplanter seg gjennom vegger og tak, lysstyrke og skygger - objekter i nær eller fjern avstand, osv.

Men jo da, jeg tror på spøkelser - klart dem finnes. Nå har ikke jeg gått aktivt inn for å finne dem, snarlig heller motsatt :D

Tror min nåværende kone ble godtatt av min avdøde farfar - han har ikke sagt noe mer siden 2001 :yes:

Endret av skinner
Lenke til kommentar
Mine kamerater driver å stikker langt opp i en skog her hvor det er en liten gravplass... så sitter de der drit lenge i mørket og ser etter "spøkelser". Og så sa de i går at de så en dame med hvit kjole og langt grått hår... han trodde det var en busk, men så plutselig forsvant busken. Men uansett... slikt har alle fortalt meg hele tiden og jeg har aldri sett noe slikt selv, så jeg tror ikke på det og jeg vil ikke vite om det, om det isåfall finnes heller.

Når kameratene dine er ute etter å se et spøkelse, så er de jo nesten dømt til "å se det" . I sånne tilfeller så er det nesten sikkert at psyken er hovedfaktoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...