Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har i det siste lagt merke til masse snodige ting på natten, som lyder osv. følt ting osv. Tror du på spøkelser? kan du fortelle litt om noe du har opplevd kanskje? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror faen meg ikke på spøkelser, om jeg hadde gjort det måtte jeg antagelig vis slutte jobben min. Pga det er nattearbeid og folk sier det går igjen der Hører mange lyder som skremmer meg, 1. Et kjøle skap som "popper" opp døra for å bytte luft.. 2. En ismaskin som starter å "lage" isbiter vet ikke hva den gjør men jeg skvetter hver gang.. 3. Ting som ligger ustabilt oppå hverandre bruker somregel å dette ned ettervert (freaky:P) +++ (Når jeg jobber altså) Ellers så tror jeg ikke på de Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Går ikke an å tro på slikt. Tror generelt ikke på ulogiske, ubeviste ting som ikke virker _veldig_ sannsynlig.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nei, jeg tror ikke på spøkelser. Og en god forklaring: spøkelser er hjernens tolkning av kroppens reaksjon på bestemte omgivelser. Jeg tror også at viss en person aldrig har fått vite hva et spøkelse er, kan den heller aldrig se et. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du bare innbiller deg ting... Tviler på at det finnes... Mine kamerater driver å stikker langt opp i en skog her hvor det er en liten gravplass... så sitter de der drit lenge i mørket og ser etter "spøkelser". Og så sa de i går at de så en dame med hvit kjole og langt grått hår... han trodde det var en busk, men så plutselig forsvant busken. Men uansett... slikt har alle fortalt meg hele tiden og jeg har aldri sett noe slikt selv, så jeg tror ikke på det og jeg vil ikke vite om det, om det isåfall finnes heller. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Men det er kanskje en greie man ikke trur på før man opplever det selv da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Eg må egentlig ha ei forklaring på kva enn det er, for at eg enten skal forstå eller tru på noko. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Men det er kanskje en greie man ikke trur på før man opplever det selv da? Du har nok sikkert rett i det. Men de som tror på Gud.. f.eks, kan ikke tenke sånn. Ingen har sett det de kaller Gud og jeg tviler sterkt på at de noen gang kommer til å se det heller. Folk sier de har sett det de kaller spøkelser, men jeg har aldrig sett det. Viss jeg nå en dag ser noe slikt vil jeg sikkert rope det ut. (Tviler sterkt på at jeg kommer til å se noe slikt ) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Vel, heile ideologien rundt kristendommen er vel så og seie avblåst etter dei fann liv på Mars? (I wish, at least.) Endret 15. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ikke direkte spøkelser, men jeg tror det er mer "mellom himmel og jord" enn vi vet, og noen gang vil fatte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Men liksom, det er jo veldig mye oppstyr rundt spøkelser. Mange som mener å ha sett osv. veeeldig mange. Så det må jo være en liten sannhet i det? såå mange kan ikke "juge" eller være små gale og se hallisunasjoner. (eller noe) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det mener jeg også skate4life. Men at det er sånne spøkelser med hvitt laken, eller gjennomsiktige mennesker som vandrer rundt, det har jeg ikke så mye tro på. Men at det er _noe_ der ute er jeg nesten overbevist om. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 stadiet ved å være redd for laken menn er over , men er litt ekkel når man får en følelse av at det er noe eller noen i rommet samme deg. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor har "spøkelser" klær på seg? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 For å skremme oss dødelige? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 men er litt ekkel når man får en følelse av at det er noe eller noen i rommet samme deg. Har hatt følelsen selv. Seriøst, og det er ekkelt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Agreed, men det kjem ofte etter ein har sett filmer som har tar for seg overnaturlige/ekle tema. It's all in our heads. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror absolutt ikke på spøkelser:P Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Spøkelser finst. Basta. Har du opplevd noe som får deg til å si det eller er det tv som har fått deg til å tru det? Jeg trur at spøkelser fins på en måte, eller at det er noe. Men det de fleste opplever (inkludert meg selv)vil jeg tru er noe vi får for oss, hadde vi aldri hørt om spøkelser ville vi ikke lagt merke til de små lydene eller den kalde følelsen i rommet. Endret 15. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå