Gå til innhold

Dell selger en "Hardware.no" PC.

Anbefalte innlegg

La merke til noe litt artig her i sted:

http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd

Dell har av en eller annen grunn valgt å slenge på hardware.no logoen på bildene av Dell Inspiron XPS Gen 2. Står ingenting om hva hardware.no har med den modellen å gjøre, men jeg regner med det skyldes at hardware.no har testet den eller noe slikt? Ut i fra hvor mye "plass" de har brukt til logoen skulle en jo nesten tro at det er hardware.no som har bygget den?

Litt merkelig synes jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uttaler meg nå som bruker av Hardware.no, ikke som medarbeider/skribent i nettverket.

Jeg ser ikke problemet med at Dell bruker setninger som "Dell Inspiron XPS Gen 2 regelrett knuser sine mindre brødre - i følge Hardware.no" og "Ekstrem ytelse, gode tilkoblingsmuligheter, svært god skjerm, solid", ettersom dette faktisk stod i testen av Dell Inspiron XPS Gen 2.

At de bruker Hardware.no-logoen er jeg mere skeptisk til, ettersom det da kan virke som om Hardware.no anbefaler denne PCen til alle og enhver. Når det er sagt tror jeg nok at Dell har loven på sin side, ettersom selskapet kun referer til det Hardware.no skrev i sin test om maskinen.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste HW-medarbeidere har sett den linken gjennom vårt interne nettverk. Jeg kan ikke huske at noen reagerte spesielt negativt på dette. Det var vel mest begeistring for at vi har blitt vurdert til å være såpass seriøse og anerkjente at Dell velger å linke til testen.

Lenke til kommentar

Ser nå at de hadde gjemt infoen om testen i en "flere detaljer" link under "Inspiron Priser" (veldig logisk liksom).

Uansett, det virker jo litt merkelig å utstyre en PC med en logo, hvor det ikke står noenting om test. Burde jo stått "best i test" eller noe slikt under logoen! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...