Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Hva synes du om kristne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skjerp deg. Du unnlater å fortelle at du også har ignorert kilder du har fått levert. Å ikke få kilder er ikke det samme som å avvise/ignorere de kilder du har fått.

At du sitter her og drar over ting fra en helt annen tråd for lenge siden kun basert på personen som svarer (meg) er nærmest en forfølgelse av en annen bruker på forum, pass deg.

Hvor er kildene? jeg har bladd igjennom postene og jeg ser ingen steder at jeg avviser noen kilder. Jeg derimot ga deg kilder.

Edit siden den andre tråden ble stengt så kan du også poste sitat fra bibelen der det står at erkeengelen gabriel har blitt svartmalt. Det er jo erkeengelen Lucifer som alle kaller satan og det er han som utfordrer Gud.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Hvorfor er det piss? Har ikke lest halvparten engang, men jeg vil ikke si at det er piss.

5126426[/snapback]

jeg kan heller ikke si det ser ut som piss.. Det er riktignok ikke fullt så håndfast som det presenterer seg for å være, men det er jo veldig fornuftig skrevet da.. har bare kommet til punkt 10.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
som jeg har nevnt tidligere så tror 19 av 19 prester i den norske statskirke ikke på helvete

Ikke 19 av 20, vel?

Uansett, kan det være fordi de anser jobben sin som et helvete? :hmm:

nei det var 19 av 19

4983491[/snapback]

Vel, jeg har i hvertfall møtt tre stykker som tror på Helvete, så jeg lurer litt på den der undersøkelsen... :hmm:

5011857[/snapback]

Jeg tror på Helvete.

- Tror også at jeg ikke kommer dit :p

Den undersøkelsen synes jeg at var litt rar...skal ikke si noe på grunnlag av noe men jeg mener å huske at det står i Bibelen om det. Og en prest burde vel vite litt av de viktigste tingene i Bibelen?

Dette er ikke ment som "Bumping" elns...bare synes at det var litt rart med den påstanden og ville gjerne kommentere det. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror på Helvete.

- Tror også at jeg ikke kommer dit

Den undersøkelsen synes jeg at var litt rar...skal ikke si noe på grunnlag av noe men jeg mener å huske at det står i Bibelen om det. Og en prest burde vel vite litt av de viktigste tingene i Bibelen?

Dette er ikke ment som "Bumping" elns...bare synes at det var litt rart med den påstanden og ville gjerne kommentere det.

Ja det er rart at så mange prester ikke tror på helvete, men dette var ikke en vitenskaplig spørreundersøkelse. de bare spurte 19 tilfeldige prester.

Lenke til kommentar
Jeg tror på Helvete.

- Tror også at jeg ikke kommer dit

Dette er ikke ment som "Bumping" elns...bare synes at det var litt rart med den påstanden og ville gjerne kommentere det.

Ja det er rart at så mange prester ikke tror på helvete, men dette var ikke en vitenskaplig spørreundersøkelse. de bare spurte 19 tilfeldige prester.

5290386[/snapback]

Jojo, og da blir jo dette selvfølgelig feil grunnlag.

- MEN jeg synes det var rart at så mange som 19 tilfeldig-spurte prester ikke tror på det..

Noen som veit om hvor det står om Helvete i Bibelen?

Lenke til kommentar
Men jeg sier dere: Den som blir sint på sin bror, skal være skyldig for domstolen, og den som sier til sin bror: 'Din idiot!' skal være skyldig for Det høye råd, og den som sier: 'Din ugudelige narr!' skal være skyldig til helvetes ild.

Om ditt høyre øye lokker deg til fall, så riv det ut og kast det fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen blir kastet i helvete.

Vær ikke redde for dem som dreper kroppen, men ikke kan drepe sjelen. Frykt heller ham som kan ødelegge både sjel og kropp i helvete.

Jeg skal vise dere hvem dere skal frykte: Frykt ham som kan slå i hjel og siden har makt til å kaste i helvete. Ja, jeg sier dere: Det er ham dere skal frykte!

Overbevisende om at Helvete finnes og omtales i Bibelen? :tease:

Lenke til kommentar

Liker ikke kristne så veldig godt.

Når noen sier kristen, så ser jeg for meg en som går rundt med Gud, Jesus og "sannheten" i lomma, og som tar det frem når det måtte passe han, og bruker dem til det han vil.

Har mest respekt for Muslimer når det gjelder religjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...