wewwen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. mange som aldri gjør det desverre! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. tror du må slutte å hetse folk og rakke ned på dem fordi de ser på ting annerledes enn deg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. tror du må slutte å hetse folk og rakke ned på dem fordi de ser på ting annerledes enn deg jada, jeg synes slike ting er bare idiotiske. men det er min mening om det. different people, different meanings. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... min mening er fremdeles intakt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... min mening er fremdeles intakt Dine meninger kan virke som du ser ned på folk fordi de er kristne. Stemmer det? Respekterer du oss ikke eller? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Men nok OT fra min side... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... min mening er fremdeles intakt Dine meninger kan virke som du ser ned på folk fordi de er kristne. Stemmer det? Respekterer du oss ikke eller? kristne for gjør hva de vil. men jeg synes at det blir idiotisk, imo. men folk skal ha frihet til hva de vil, og jeg nekter det ikke. men jeg velger å leve i den virkelig verdnen, enn en eventyrbok Endret 20. august 2005 av Jonki Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hva gjør du som jeg ikke gjør. Jonki? Har jeg ikek den "friheten" som deg kanskje. Jeg kan gjøre hva jeg vil jeg. Det er ingen eventyrbok. Men en bok jeg velger å leve etter. Sammen med mange andre. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... min mening er fremdeles intakt Dine meninger kan virke som du ser ned på folk fordi de er kristne. Stemmer det? Respekterer du oss ikke eller? kristne for gjør hva de vil. men jeg synes at det blir idiotisk, imo. men folk skal ha frihet til hva de vil, og jeg nekter det ikke. men jeg velger å leve i den virkelig verdnen, enn en eventyrbok Mange som klarer å leve etter "eventyrboka" i den virkelige verden... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det å tro på en historie som ikke kan bevises (etter alle postene jeg har lest så finnes det ikke en eneste logisk forklaring det har skjedd noe av høyere makt eller at en person kan gjøre noe unaturlig) så det setter en støkker i meg noen faktisk kan gå rundt og tro på denne "julenissen". Vi tror ikke bare på en teori om en person som levde for 2000 år siden, Jesus Kristus er like virkelig i dag som den gangen. Jeg har kontakt med Ham i hverdagen, og om du synes jeg er helt fjern så er det din fulle rett. Jeg vet på hvem jeg tror, for jeg har møtt Ham! tror du må røske ut skallen din fra eventyrboka og komme deg ut i den virkelige verdenen. Det er du som ikke har kommet deg ut i den virkelige verdenen, Jonki! Den virkelige verden er at alle ikke er som deg, alle er annerledes fra hverandre. Prøv å innse det, Jonki. Se det fra flere sider... min mening er fremdeles intakt Dine meninger kan virke som du ser ned på folk fordi de er kristne. Stemmer det? Respekterer du oss ikke eller? kristne for gjør hva de vil. men jeg synes at det blir idiotisk, imo. men folk skal ha frihet til hva de vil, og jeg nekter det ikke. men jeg velger å leve i den virkelig verdnen, enn en eventyrbok Mange som klarer å leve etter "eventyrboka" i den virkelige verden... så fint for dem. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva gjør du som jeg ikke gjør. Jonki? Har jeg ikek den "friheten" som deg kanskje. Jeg kan gjøre hva jeg vil jeg. Det er ingen eventyrbok. Men en bok jeg velger å leve etter. Sammen med mange andre. fint for deg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) At det går ann å skrive så meningsløse innlegg, Jonki. Skjerp deg da! Edit: Du har enda ikke svart på spørsmålet mitt... Endret 20. august 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 At det går ann å skrive så meningsløse innlegg, Jonki. Skjerp deg da! Edit: Du har enda ikke svart på spørsmålet mitt... meningsløst? jaja, for deg kanskje. men... til spørsmålet ditt... respekt og respektløs? stiller meg nøytral der. dere får gjør hva dere vil Lenke til kommentar
Samene Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jonki sa bare det han syns om kristne noe som tilfeldigvis har sammenheng med postens overskrift og spørsmål. Respekt for noen sitt livssyn er forskjellig fra respekt for individet. Men det blir vel ikke noe mer enn minstekrav som oppfylles. Dessuten er kristne siste sort som bør snakke om respekt. Endret 20. august 2005 av Samene Lenke til kommentar
Phone Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) så fint for dem. Ja, det er fint for kristne at de har tro. Du burde forresten legge vekk holdningen din om at du er bedre enn kristne. Endret 21. august 2005 av Phone Lenke til kommentar
Samene Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du burde forresten legge vekk holdningen din om at du er bedre enn kristne. Fordi de kristne har lagt vekk sin holdning om at de er bedre enn oss andre? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Her var det mye quoting og lite "ull". Kutt ned på quotingen, og har dere ikke noe saklig å tilføre debatten er det lov å la være å poste. Geir Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du burde forresten legge vekk holdningen din om at du er bedre enn kristne. Fordi de kristne har lagt vekk sin holdning om at de er bedre enn oss andre? Ikke alle, men mange.. På samme måte som at mange ikke-kristne ikke mener de er bedre enn kristne... Akkurat det er nok ganske likt begge veier... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ikke alle, men mange.. På samme måte som at mange ikke-kristne ikke mener de er bedre enn kristne...Akkurat det er nok ganske likt begge veier... nja, på meg virker det som mange kriste er "overlegne" for oss ikke-kristne. Antakelig siden de har hatt kontakt med "Gud". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå