IBalic Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg bare lurte på hvordan støtten for iPod er til Linux. Noen av dere som bruker det? Etter hva jeg kan se er det ikke mulig å bruke iTunes til Linux. Dette er vel den eneste muligheten for å overføre musikk med de nyeste iPodene. Jeg vurderer sterkt å gå tilbake til Linux igjen etter et lite "mellom-opphold" med Win XP nå. Men støtten for iPod vil være svært avgjørende. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Min iPod fungerer helt fint med gtkpod. Det finnes også en haug med andre programmer du kan bruke for å overføre filer til iPoden. Om det er noe annerledes med de nyeste iPodene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Funker fint her i alle fall =) bruker gtkPod som overføringsprogram =) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Låner en iPod fra en venn for øyeblikket, bruker også gtkPod som fungerer perfekt. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 rhythmbox er også en mulighet -- hvis man liker itunes konseptet Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg benytter bare anledningen til å lufte en mening: At ikke iPod støtter USB-masselagringsenhet-grensensittet er dårlig. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 At ikke iPod støtter USB-masselagringsenhet-grensensittet er dårlig. Litt off-topic, men er USB-masselagringsenhet-grensensittet det som er bak forkortelsen PTP? Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 PTP er noe annet, tror det står for Picture Transfer Protocol. Det brukes av digitalkameraer. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg bruker kpod som er en ioslave til kde som gjør at ipoden havner i ipod:/ også kan man bare drag/drop filer i konqueror. Funker veldig bra! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 iPod støtter USB-masselagringsenhet-grensensittet. Det er bare sangene man vil høre på man ikke kan legge til på denne måten. Det skyldes forøvrig at den skal integreres mot itunes og holde oversikten over hvor mange ganger sanger har blitt spilt bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå