Gå til innhold

No sound no game

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at etter 5 ( !!!!!! ) måneder uten egen datamaskin (ble nødt å sitte på familiens gamle p3 700 Mhz'er som er ca ikke rask etter litt for happy clocking i januar)

Så nå for en måned siden siden fikk jeg endelig rasket sammen en maskin når en kompis solge seg sin gamle for 1000 spenn. hadde da bare en gammel 10 gb harddisk så har kjørt linux intil jeg fikk meg ny hd (200gb).

Så, når jeg hadde installert windows på vindunderet og alt var GO skulle jeg sette meg ned og game for første gang siden Januar.. så funker ikke lyden :thumbdown: Det rare er at lyden funket fett i Linux, Uten drivere.

Har ett sound blaster Live 1024 kort som jeg har installert drivere på, fatter ikke hva som er galt..

HELP me ffs, synes litt synd på meg selv. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det kortet begynner å dra på årene. Koster ikke mye for et 24bit lydkort.

Hadde selv det kortet du snakker om. Lyden forsvant kom igjen og forsvant.ble så drit lei.jeg viste jo egentlig at kortet ikke var ødelagt men gav det til en kompis og det funket fint hos ham. hehe.men savner ikke det kortet.Jeg kjøpte meg et 24-bit lydkort.En fryd med et sånt lydkort med 5.1 lydsystem på pcen.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Det er ikke det at det ikke koster så mye, er mer det at ting koster noe I DET HELE TATT siden jeg har -1350 spenn på kontoen og ingen jobb (er 16).

Men syntes det var rart at lyden plutselig forsvant når jeg byttet til en bedre hd og fra linux (som er mindre kompitabel som regel) til windows :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...