Eclipsed Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei ! hvilken brenner skal jeg velge ?? Asus IDE 48x eller Plextor IDE 40x ?? Noen som vet hvem som er best ? Jeg skal også kjøpe en dvd-spiller..... Asus IDE 16x eller Pioneer IDE 16x Har også tenkt å kjøpe mer DDR PC2100 ram.... Skal jeg velge TwinMos eller Skal jeg velge Crucial som er et litt dyrere merke ??? Er det noe forskjell ?? Skal ikke overklokke da, men brukes til spill osv. Takk for all hjelp jeg får :smile: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Plz. Hjelp !!! Vil helst ikke kjøpe noe dårlige greier..... Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det mest "sikre" svaret er: - Plextor 40x - Pioneer 106S - Crusial pc2100 evt pc2700 Grunnen til at JEG vil anbefale dette er at dette er kjente produkter som har lav feilprosent og er gjennomførte gode produkter, men for all del, Asus og TwinMos er sikkert kurrante dem også! Så det bler nesten en pris/smakssak... MVH ZemteX Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Noen andre som har noe å si om dette ??? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Menkromsen skrev (2002-07-29 22:03):Noen andre som har noe å si om dette ??? Det forslaget til Zemtex er jo veldig bra, Men du kan jo lese noen tester på nettet. Dinside.no har mangen bra tester, Hardware.no tomshardware.com og mangen andre som eg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Både asus og plextor er bra merker. Tror du blir fornøyd uansett hva du velger. Skal du ikke overklokke trenger du ikke crucial ram. Twinmos er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Personlig ville jeg anbefale deg Asus sin dvd-spiller fremfor Pioneer sin. I forbindelse med forrige oppgradering, så byttet jeg ut min Pioneer DVD-106S (Slot-in) til en Asus DVD-E616 (Tray). Var i utgangspunktet skeptisk til en tray-modell, men etter et par måneders drift så er jeg kjempefornøyd. Og det er absolutt ingen ulempe at Asus sin dvd-spiller støtter ATA100-formatet :smile: Hva minne angår, så gå for en Twinmos-brikke. Holder mer enn nok så lenge du ikke skal overklokke. Hvorfor betale mere for noe du egentlig ikke har bruk for? Og ja, har hatt begge brikke-typer selv (sitter med Crucial nå). Til sist men ikke minst, har selv en Asus cd-brenner, dog en 32x12x48, og er kjempefornøyd Ikke noe tull, lite bråk, rask og stabil. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Alt dere nevner er gode greier, men jeg ville heller tatt Lite-ON som brenner. Lite-ON er undervurdert, den er kjapp, og billig! Og den støtter CloneCD! (vet ikke om asus sin gjør det) Og Plextor sin kan ikke brenne en hel 99min CD, det kan Lite-ON! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Alle nyere Asus brennere, støtter CloneCD fullt ut, så det byr ikke på noe problemer http://elby.ch/english/products/clone_cd/w...ers/a.html#asus [ Denne Melding var redigert av: Pingo68 på 2002-07-30 10:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå