Gå til innhold

Hviken brenner ?????

Anbefalte innlegg

Hei !

hvilken brenner skal jeg velge ??

Asus IDE 48x eller Plextor IDE 40x ??

Noen som vet hvem som er best ?

Jeg skal også kjøpe en dvd-spiller.....

Asus IDE 16x eller Pioneer IDE 16x

Har også tenkt å kjøpe mer DDR PC2100 ram....

Skal jeg velge TwinMos eller Skal jeg velge Crucial som er et litt dyrere merke ???

Er det noe forskjell ?? Skal ikke overklokke da, men brukes til spill osv.

Takk for all hjelp jeg får :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mest "sikre" svaret er:

- Plextor 40x

- Pioneer 106S

- Crusial pc2100 evt pc2700

Grunnen til at JEG vil anbefale dette er at dette er kjente produkter som har lav feilprosent og er gjennomførte gode produkter, men for all del, Asus og TwinMos er sikkert kurrante dem også! Så det bler nesten en pris/smakssak...

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Quote:

Menkromsen skrev (2002-07-29 22:03):

Noen andre som har noe å si om dette ???

Det forslaget til Zemtex er jo veldig bra, Men du kan jo lese noen tester på nettet. Dinside.no har mangen bra tester, Hardware.no tomshardware.com og mangen andre som eg ikke kommer på i farten.
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg anbefale deg Asus sin dvd-spiller fremfor Pioneer sin. I forbindelse med forrige oppgradering, så byttet jeg ut min Pioneer DVD-106S (Slot-in) til en Asus DVD-E616 (Tray).

Var i utgangspunktet skeptisk til en tray-modell, men etter et par måneders drift så er jeg kjempefornøyd. Og det er absolutt ingen ulempe at Asus sin dvd-spiller støtter ATA100-formatet :smile:

Hva minne angår, så gå for en Twinmos-brikke. Holder mer enn nok så lenge du ikke skal overklokke. Hvorfor betale mere for noe du egentlig ikke har bruk for? Og ja, har hatt begge brikke-typer selv (sitter med Crucial nå).

Til sist men ikke minst, har selv en Asus cd-brenner, dog en 32x12x48, og er kjempefornøyd :grin: Ikke noe tull, lite bråk, rask og stabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...