lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er ute etter en kvalitetsPSU som yter bra, stabilt og skal samtidig være støysvak.. MAKS 20dB! Gjerne ned i 15dB.. Er veldig kresen på det, for jeg har nå en som uler oppi 32dB konstant.. Ja, det er en Q-Tec! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du har jo de som er helt vifteløse, men da trenger man generelt bare flere kabinettvifter, så det syns jeg er nyttesløst. Mist, Chill Innovation, Tagan, OCZ, Hiper er alle merker jeg vet har støysvake PSUer. Så er det jo bra at du allerde har skjønt at Q-Tec ikke stiller øverst i kvalitetsklassen, selv om mange kjører disse uten problemer. Jeg har selv en Chill Innovation 510W som virkelig er stillegående, alt av harddisker og støysvake kabinettvifter overdøver denne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ikke vifteløs nei..! Har sett litt på gode gamle NorthQ for å få det litt billigere.. Yter de greit mon tro? Har sikla på Tagan men vet ikke hvor støysvake de er! Utvalgt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309427&cks=PRL Tror dere den er grei? Endret 14. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg vet ikke hvordan akkurat den du linker til er. Men den standard NorthQ 400W uten lys og alt stæsj gir "bare" 15A på 12v, noe som absolutt ikke imponerer meg. det er litt hysteri, men hvis du skal ha mer enn nok kraft til å kjøre flere harddisker, litt kraftig skjermkort og kanske overklokket CPU, ville jeg ikke valgt PSU som gir under 20A på 12v. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg fikk min gamle Q-tec stille ved å koble viftene i den i serie. Så lenge du ikke ligger tett opp til grensen for hva den tåler og det er litt overtrykk i kassa så vil dette gå bra. Tar selvsagt ingen ansvar for hva som eventuelt måtte skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå