fredde Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er det noen som vet om NGT har en news server. Har vært inne og tittet men finner ikke noe om det på hjemmesidene deres? Hvis de ikke har, er det noen som kan anbefale en gratis? Er intressert i å komme inn på microsofts.support på news. Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er det noen som vet om NGT har en news server. Har vært inne og tittet men finner ikke noe om det på hjemmesidene deres? Hvis de ikke har, er det noen som kan anbefale en gratis? Er intressert i å komme inn på microsofts.support på news. Håper noen kan hjelpe... news.broadpark.no mener jeg og huske adressen var, den serveren har aldri imponert noen Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Den fungerte ganske bra en lengre periode, men den siste måneden har den begynt å takke for seg i tide og utide. I skrivende stund er den "#¤¤& serveren nede. Tydelig at de bryr seg veldig om å opprettholde news-tjenesten. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Ja den ser fortsatt ut til å være nede... Noen som kjenner til en annen news server som har åpen tilgang? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Prøver igjen, noen som har en "åpen" news server som jeg kan legge inn? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Prøver igjen, noen som har en "åpen" news server som jeg kan legge inn? Du kjenner ingen som kan låne deg et b/p til Online sin server? Den jeg hadde i tankene av åpne servere er desverre ikke åpen lengre men koster vel noen kr i året. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kan jo spørre jeg også, noen som vet om Start Network har en news-server? Skulle gjerne ha kommet inn på Cisco og nettverks grupper. Takker Frankie Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet om NGT har en news server. Har vært inne og tittet men finner ikke noe om det på hjemmesidene deres? Hvis de ikke har, er det noen som kan anbefale en gratis? Er intressert i å komme inn på microsofts.support på news. Håper noen kan hjelpe... NGT news serveren finner du på news.broadpark.com. Den er ikke helt stabil for å si det pent. Siden de ikke skriver noe om det på hjemmesidene kan det se ut at de ikke prioriterer det særlig høyt. Dessverre er det også fåtalll av internettbrukere som vet å verdsette usenet. De fleste ser ut til å foretrekke slike forum som dette framfor usenet. Et bra alternativ er news.sunsite.dk. Den er gratis, men du må registrere deg på http://dotsrc.org/usenet/ for å få tilgang. Den har norske grupper og det meste av internasjonale. Om du kun er interessert i microsoft sine grupper kan du finne dem på news serveren news.microsoft.com Lenke til kommentar
gecko Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 news.broadpark.no fungerer ypperlig for meg. Hvorfor ikke forsøke den? Ellers kan du også bruke news via et web-grensesnitt på Google Groups. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 news.broadpark.no fungerer ypperlig for meg. Hvorfor ikke forsøke den? Joda, i perioder fungerer det ganske bra. Forrige helg var tjenesten nede i 4-5 dager, og det vil jeg ikke karakterisere som "fungerer ypperlig" Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har prøvd å finne noen gratis news servere nå, og jeg kom over en side som lister noen servere, jeg vet ikke om det er mulig å poste til serverene, eller om de har noe dårlig innhold av noe slag, men her har du en oversikt ihvertfall. http://theone.ru/news.html Jeg skal ta turen til den danske siden og se hvordan den er. Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 HAr akurat vært på den danske serveren, funker helt supert, fant akurat de gruppene jeg ksulle ha Frankie Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Helt enig. Har nå brukt den danske serveren i et par ukers tid. Veldig bra og stabil. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvilken programvare vil dere anbefale for å lese news? Er det noen her som kjøper usenet-tjenester? noen aktører som kan anbefales? Lenke til kommentar
sexten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 For binære grupper vil jeg anbefale Newsleecher. For tekstgrupper funker vel egentlig det meste, til og med Outlook. Gode news-servere: Giganews Newshosting Usenetserver Easynews Astraweb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå