Gå til innhold

skal ha ny mp3 spiller. hva burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

skal ha mp3 spiller: 20 gb eller over

mikrofon/diktafon

12 timer batterilevetid (helst over)

kunne overføre bilder fra kamera

og kunne spille av mest mulig filformater (helst også ukomprimerte

lett å bruke

open for alle slags forslag :D

tenkte på denne men e finner ikke norsk nettside som selger den :(

denne e åsså fin og god

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

du nevner overføring av bilder fra kamera, og jeg går da ut fra at det er en USB-On-The-Go-funksjon du er ute etter? Eller er det Mass-storage-funksjon (via PC) som er viktig?

Har du behov for å se bildene på spilleren, eller er det nok å dumpe kameraets minnekort på disken, for å titte på dem på PC/TV hjemme?

Uansett, også tatt hensyn til ditt ønske om

1) Mikrofon (haket av)

2) Diktafon (haket av)

3) Ukomprimerte formater [tolker det som at tapsløs komprimering a la .flac er akseptabelt, ikke bare .wav] (haket av)

4) Lang batterilevetid (haket av)

5) Minimum 20 Gb (haket av)

ser det ut til at iAudio X5L 30 Gb skulle passe deg perfekt, om du kan spytte i drøyt treogenhalv tusing.

Venter selv på den :dribble:

Lenke til kommentar
Hei,

du nevner overføring av bilder fra kamera, og jeg går da ut fra at det er en USB-On-The-Go-funksjon du er ute etter? Eller er det Mass-storage-funksjon (via PC) som er viktig?

Har du behov for å se bildene på spilleren, eller er det nok å dumpe kameraets minnekort på disken, for å titte på dem på PC/TV hjemme?

1) Mikrofon (haket av)

2) Diktafon (haket av)

3) Ukomprimerte formater [tolker det som at tapsløs komprimering a la .flac er akseptabelt, ikke bare .wav] (haket av)

ser det ut til at iAudio X5L 30 Gb skulle passe deg perfekt, om du kan spytte i drøyt treogenhalv tusing.

kult, høres bra ut, men e finner den ikke på nettet (har du link??)........... skal bare bruke til å dumpe bildene på den :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei,

1) Mikrofon (haket av)

2) Diktafon (haket av)

hvor kjøpte du din???

Lenke til kommentar
hvor kjøpte du din???

Hos vostok.no (nettbutikken som postet lenger opp i tråden her).

:whistle: Håper jeg snart får beskjed om nøyaktig når X5L ankommer Norge (og meg :dribble: ), da fristene for dette stadig har vært utsatte.

Virker som suget i hele Europa er større enn den Sør-Koreanske produsentens kapasitet i sommer, hos advancedmp3players.co.uk får de den ikke inn før uti august en gang - og jeg undrer meg over om Vostok.no er i stand til å få kloa i den før den tid :hmm:

Lenke til kommentar
hvor kjøpte du din???

Hos vostok.no (nettbutikken som postet lenger opp i tråden her).

:whistle: Håper jeg snart får beskjed om nøyaktig når X5L ankommer Norge (og meg :dribble: ), da fristene for dette stadig har vært utsatte.

Virker som suget i hele Europa er større enn den Sør-Koreanske produsentens kapasitet i sommer, hos advancedmp3players.co.uk får de den ikke inn før uti august en gang - og jeg undrer meg over om Vostok.no er i stand til å få kloa i den før den tid :hmm:

ok takk

:w00t:

Lenke til kommentar

Virker som suget i hele Europa er større enn den Sør-Koreanske produsentens kapasitet i sommer, hos advancedmp3players.co.uk får de den ikke inn før uti august en gang - og jeg undrer meg over om Vostok.no er i stand til å få kloa i den før den tid  :hmm:

Spillerne skal være sendt fra produsenten. Forventer at de kommer i løpet av førstkommende uke. Spørst bare hvor lenge lageret rekker ... :ermm:

Lenke til kommentar

Virker som suget i hele Europa er større enn den Sør-Koreanske produsentens kapasitet i sommer, hos advancedmp3players.co.uk får de den ikke inn før uti august en gang - og jeg undrer meg over om Vostok.no er i stand til å få kloa i den før den tid  :hmm:

Spillerne skal være sendt fra produsenten. Forventer at de kommer i løpet av førstkommende uke. Spørst bare hvor lenge lageret rekker ... :ermm:

tror jeg går for iaudio 5x........ikke så mye forskjell fra 5xl

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
vet noen av dere vilken video type e må ha for å se film snutter på 5x og hvilket converterings prog jeg bør pruke??

Du kan prøve ut IRIVERTER. Du finner den her: iriverter.sourceforge.net

Litt info om installasjon og bruk finner du her:

http://www.iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=2709

Den skal konvertere de fleste formater.

Noen har problemer med versjon 0.14 (meg inkludert) :dontgetit:

Lenke til kommentar
vet noen av dere vilken video type e må ha for å se film snutter på 5x og hvilket converterings prog jeg bør pruke??

Du kan prøve ut IRIVERTER. Du finner den her: iriverter.sourceforge.net

Litt info om installasjon og bruk finner du her:

http://www.iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=2709

Den skal konvertere de fleste formater.

Noen har problemer med versjon 0.14 (meg inkludert) :dontgetit:

ok....takk, men kan x5 ta alle de formatene eller skal e bruke en spess?

Lenke til kommentar

Altså, du bruker IRIVERTER til å konvertere fra mange forskjellige format til iAUDIO sitt format. Så overfører du den konverterte filen til din X5. (Håper jeg forstod spørsmålet riktig).

Lenke til kommentar

Altså, du bruker IRIVERTER til å konvertere fra mange forskjellige format til iAUDIO sitt format. Så overfører du den konverterte filen til din X5. (Håper jeg forstod spørsmålet riktig).

ja....tusen takk.....fungerte fint :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...