Gå til innhold

Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært ute etter en stasjonær pc til 13-14.000kr

Jeg søkte litt på bruktmarkede i dag, her på www.hardware.no så fant jeg denne god biten: Selges: Flott Pc ønskes solgt med super pris!!

Er det lurt av meg og kjøpe denne pc'en, det er nesten den prisen jeg ville ha og det følger med flat skerm.....

Og han sier vist at det kosta 31.500kr og bygge den.....

Jeg har spurt om mer info, men dette er det som står på siden:

Pcen ble kjøpt i februrar\mars 2005. Noen deler er kjøpt etter februar\mars. Den totale prisen på pcen ny var litt over 31.500,- Jeg taper endel på å selge den for bare 14.990,- ,men siden jeg skal i forsvaret har jeg lyst å selge den før jeg drar.

Beskrivelse:

-Eizo 19" LCD FlexScan L768K

-Asus P5AD2-E Premium Hovedkort S775

-Intel Pentium 4 560J 3.6 GHz Boxed

-Western Digital Raptor 36.7GB S-ATA

-Maxtor DiamondMax 10 300GB S-ATA

-Western Digital Caviar 200GB

-PowerColor Radeon X800PRO 256MB PCI-E

-Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB KIT

-Lian-Li PC-V2000 Big Tower, Sølv

Jeg ønsker dere kontakter meg via mail eller mob så skal dere få en bedre beskrivelse på pcen.

Det har ikke vært noe problemer med pcen og det er ingen skader etc.

Noen som har noe og si, jeg vil ha en gamer pc, og det ser ut som dette er det....

Synes du jeg burde slå til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...