Krankemot Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 går det å laste bilder direkte fra kamera til mp3spiller? i så fall hvilke spillwere går det med? takker for svar:) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 iRivers H3x0-spillere og iPod Photo mener jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 ok, takkk for svar er det noen fler? synd at iriverene er så dyre ... Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 iAUDIO X5 kan overføre fra en del kamera. Hva slags kamera har du ? Lenke til kommentar
damimi Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Med Archos Gmini 400 kan du putte minnebrikken din rett inn i spillerens innebygde kortleser, så sant du har CF type 1. Har du en annen type minnebrikke (jf. nedenfor) kan du kjøpe en kortleser som kobles til spilleren. "If you have an SD, MMC, SmartMedia™, Memory Stick®, just add the Gmini400's 4-in-1 optional adapter to transfer images." (klippet fra www.archos.com) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 jeg har et likon d70, men det hadde vært fint om det hadde gått ann å overføre fra foreldrene mine sitt også, det er et canon ixus-700 Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nikon D70 går ifølge kilder på internett Har det kameraet selv, så jeg skal teste snart. Men det viser seg at det er problemer med Canon kamera. Alternativet er å koble på en kortleser på iAudio'en. Her er en liste med testede kamera fra www.iaudiophile.net (Nettsted for eiere av iAudio): www.iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=1539 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 vostok.no: gidder du si ifra om det virker? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Testet med Nikon D70 og iAudio X5, og det gikk uten problemer. Prøvde så med Canon A75, men det gikk som forventet ikke. Prøvde med en Digitus 16i1 kortleser, og det gikk uten problemer. Så det er nok løsningen med kamera som ikke kobler direkte. Her er noen bilder: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 tøft... hvor kan jeg kjøpe denne? oog hvaslags spesifikasjoner haer den?? og hva koster den Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 iAudio X5 20GB koster 2850,- iAudio X5 30GB koster 3330,- og en som heter iAudio X5L 30GB koster 3650,- den siste har 35timers batteritid mot de andre som har 14timer. Den er også litt tykkere (omlag 4mm) og litt tyngre (ca 40g). Denne kommer sannsynligvis til landet i begynnelsen av neste uke. Den har 1,8" skjerm med 260 000 farger. Spiller MP3,WMA,FLAC,ASF WAV (opp til 48 kHz stereo) og OGG Vorbis (opp til Q9) ID3V2,ID3V1,JPEG for bilder og MPEG for film. Dinside hadde test av den: http://www.dinside.no/php/art.php?id=213448 Testet hos PCWorld.com: http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,...n062705X,00.asp Hjemmesiden til produsenten: http://eng.iaudio.com/product/product_X5_feature.php Forum for eiere av iAudio produkter: http://www.iaudiophile.net Da har du litt å lese på Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 yay, takker for informasjon ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 hmmm, kan du fortelle litt om duin oppfatning? hva slags kvalitet er det på video f.eks? og hva følger med når du kjøper den? bareveske ? bil-lader? topp at det finnes noen som har denne ^^ Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er jo ganske liten skjerm, men ble imponert over kvaliteten. Her er en kommentar jeg fant på nettet: "Though, the video playback is awesome, I've been watching both music videos as well as Simpsons, South Park and Nightmare Before Christmas (movie). The video converter program that comes with the player can convert almost all file formats to iAudio format (some sort of compressed MPEG-4 I think)." Her er utstyret som følger med. De som er merket "optional" kan kjøpes som ekstrautstyr: Bor du i Oslo-området er det mulig å teste den om du er seriøst interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå