ZprMario Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Synes Stonegard er veldig bra og den nye plata (debutalbumet?) var en positiv overaskelse for meg i alle fall. Eneste jeg kan sette fingeren på med bandet er i grunn vokalisten, som jeg i grunn ikke helt liker stemmen på. Misforstå meg rett, han synger bra, men hadde foretrukket en med litt kraftigere, røff stemme i et sånt band. Men det er nå hvertfall min mening da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nja, hvis du vil ha thrash metal med med røffe stemme kan du vel høre på fks. Lamb of God? Stonegard har aldri hatt en intensjon om å være knallharde, de sier jo selv de har startet operasjon "metal til folket" og da kan man ikke ha det for hardt heller.. Stemmen er akkurat passe til musikken de lager spør du meg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Etter de første gjennom-lyttingene, syntes jeg stemmen var rar. Men den ble bedre og bedre etterhvert. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Lo godt når jeg se det bildet der, så ikke akkurat ut som at du koste deg foran der Har hørt på "triggerfinger" og "a white shaded lie" og sistnevnte er helt klart best. Joda, koste meg jeg Men jeg kjempa mest for å holde meg levende, men jeg klarte å nyte konserten hvertfall :!: Sto midt mellom tre karer, alle var 2 meter høye Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Har nå hørt på noen flere sanger av dem og liker dem ganske godt! Har du kjøpt albumet dems? Endret 15. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) nope, ikke enda..men det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Du kan låne den nesten gang du stikker innom Endret 15. juli 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Så dem to ganger under by:larm i trondheim (2002?). Fet musikk. Favoritten min er faktisk "at arms length", en av de litt roligere sangene. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) nope, ikke enda..men det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Du kan låne den nesten gang du stikker innom Ok, takk Ble faktisk overraska over at jeg likte samme musikk som deg Men når kommer du hjem? Så dem to ganger under by:larm i trondheim (2002?). Fet musikk. Favoritten min er faktisk "at arms length", en av de litt roligere sangene. En av de sangene jeg likte best også. Jeg er mer fan av de litt roligere sangene innen metal sjangeren Jeg liker best "At Arms Length", "Goldbar" og "Ghost Circles" Endret 16. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Lo godt når jeg se det bildet der, så ikke akkurat ut som at du koste deg foran der Tenkte på det samme. Så ut som han ble most av 3 ville skinheads Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg så dem da de varma opp for Black Sabbath i bergen for en uke siden. Satan de spilte høyt. Det måtte komme en mann å skru den ene symbalen skikkelig på et par ganger. Fikk ta vokalisten i hånden etterpå. De stod rett bak meg under hele Black Sabbath konserten. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 nope, ikke enda..men det er det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Du kan låne den nesten gang du stikker innom Ok, takk Ble faktisk overraska over at jeg likte samme musikk som deg Men når kommer du hjem? Så dem to ganger under by:larm i trondheim (2002?). Fet musikk. Favoritten min er faktisk "at arms length", en av de litt roligere sangene. En av de sangene jeg likte best også. Jeg er mer fan av de litt roligere sangene innen metal sjangeren Jeg liker best "At Arms Length", "Goldbar" og "Ghost Circles" Er hjemme til midten av august Ghost Circles er åpningssangen på konsertene. Første delen går på playback. også rett før trommene kommer så slider han også begynner de! Får frysninger av å høre på det Resistance er vel også en av de rolige sangene Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Ja, Resistance er en av de rolige, men jeg liker den ikke like godt som de tre andre jeg nevnte Endret 16. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Etter de første gjennom-lyttingene, syntes jeg stemmen var rar. Men den ble bedre og bedre etterhvert. Tror stemmen er noe av det jeg liker best med Stonegard.. Husker hvor overrasket jeg ble første gang jeg satte på Arrows -- hadde forventet skikkelig growling. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Etter de første gjennom-lyttingene, syntes jeg stemmen var rar. Men den ble bedre og bedre etterhvert. Tror stemmen er noe av det jeg liker best med Stonegard.. Husker hvor overrasket jeg ble første gang jeg satte på Arrows -- hadde forventet skikkelig growling. Samme forventet jeg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tror jeg skal se de paa oya festivalen, de spiller rett foer satyricon... blir sikkert fun Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Så ''Arrows'' eller no sånt på ztv, de var ganske kule... Vet ikke helt om jeg likte de såå bra da. Trommisen var god, spilte jo bare med to tammer Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Trommisen er god ja, også spiller han bare med et 4 trommers sett. Tror heller ikke at han bruker dobbelpedal, er mange dobbelbass beats i mange av sangene. Men de er ikke så raske at det ikke er umulig å gjøre de med en fot. Dessuten så hører man ofte at han holder takten med hi-haten samtidig Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tenkte å ta denne fram igjen da jeg fant ut at jeg (og bandet mitt) øver i samme bygningen som disse gutta ... Moro. er fortsatt ikke storfan av de da, men har mye kult... Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hele plata til Stonegard er genial! Kommer det noe nytt fra disse i nær framtid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå