cwerner Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen som har hørt noe på norske Stonegard? De er en av mine favorittband for tiden, elsker de heavy riffene og den råe vokalen Dagbladet sin annmeldelse spesielt vokalist Torgrim Torve har det i kjeften, på toppen av hans livepositur, en norsk versjon av Metallicas James Hetfield. Var å så dem på Norwegian Wood, sinnsykt bra konsert! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 t3h r0x. Årets norske debutalbum. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har hørt dem ja, kjedelig musikk. og det er IMO Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ganske bra, så dem live når de varmet opp for Slipknot. Bra nok til at jeg gikk til innkjøp av cd'en. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Noen som har hørt noe på norske Stonegard? De er en av mine favorittband for tiden, elsker de heavy riffene og den råe vokalen Dagbladet sin annmeldelse spesielt vokalist Torgrim Torve har det i kjeften, på toppen av hans livepositur, en norsk versjon av Metallicas James Hetfield. Var å så dem på Norwegian Wood, sinnsykt bra konsert! Ja, når de blir sammenligna med Metalliac så er det ikke rart at du liker dem Men uansett, er det noen sanger de har som utmerker seg? Så skal jeg høre på dem og se om jeg liker dem Endret 14. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Men uansett, er det noen sanger de har som utmerker seg? Så skal jeg høre på dem og se om jeg liker dem Dei har samples på heimesida si meiner eg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Latterlig å sammenligne de med Metallica da Stonegard er knall! Så de på Quart'n. Topp-5 på hele festivalen! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Men uansett, er det noen sanger de har som utmerker seg? Så skal jeg høre på dem og se om jeg liker dem Barricades og min personlige favoritt: The White Shaded Lie Stonegard er knall band! EDIT: De skulle varme opp på SoaD konserten jeg var på, men jeg rakk dem ikke... Endret 15. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 de har noe bra, men dessverre har de noe kjedelig også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 De var fete på Norwegian Wood, ja Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Synes stemmen til vokalisten ligner mye mer på Danzig Så de forresten som oppvarming til Sabbath, veldig bra. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 kjøpte faktisk billett til sabbath mest fordi stonegard skulle varme opp gitt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, har hørt Stonegard. Liker absolutt musikken de lager! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 De har en sang pluss noen musikkvideoer lagt ut på hjemmesiden sin www.stonegard.org De sangene jeg liker best er: Ghost Circles Triggerfinger Arrows Hunter The White shaded lie Konserten på NW var dritbra, selv om jeg sleit litt for å ikke bli most ihjel. Det var også litt kjipt at scenen var så høy, så jo bare artistene når de sto helt på kanten Vi satt forran ingangen i to timer for å kunne få stå helt forran, men jeg klarte ikke mer etter de to første bandene Meg og hvit og rød jakke der Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Lo godt når jeg se det bildet der, så ikke akkurat ut som at du koste deg foran der Har hørt på "triggerfinger" og "a white shaded lie" og sistnevnte er helt klart best. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) EDIT: De skulle varme opp på SoaD konserten jeg var på, men jeg rakk dem ikke... Dette innlegget har blitt redigert av TLZ, 15/07/2005 : 06:36 Samme her, misforsto når portene åpna, så kom inn 10min før Gåte skulle starte Endret 15. juli 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Stonegard er knall! Får frysninger av The white shaded lie og At arms length Endret 15. juli 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå