Gå til innhold

Hva har skjedd med WoW?


Anbefalte innlegg

Først kommer en lang lagg. Så blir skjermen svart en liten stund. Så ser alt helt ødelagt ut, masse brune striper og prikker over hele skjermen. Så blir det svart igjen. Til slutt blir alt normalt igjen.. i fem minutter, så er det samme greia om igjen. Og om igjen. Til slutt blir alt svart, jeg kan bare høre lyden.

 

Da trykker jeg ctrl-alt-del og avslutter wow derfra. Når jeg skal åpne det igjen etter det, får jeg en feilmelding. Så må jeg restarte maskinen for å få åpnet wow. Da virker alt greit. Helt til det samme skjer igjen.

 

-I tilleg har dette skjedd etter patchen:

-Nakne menneker.

-Usynilge mennesker. Bare skyggen på bakken er synlig.

-Helt til høyre på skjermen har jeg noen striper i alle regnbuens farger.

-Kartet tar lenger tid å åpne.

-AH er helt herpa. Når jeg søker etter noe må jeg klikke på et av ikonene fra forrige søk for å få fram det jeg søkte etter nå. Om det jeg søkte etter har mindre treff, blir fortsatt det samme antall bokser brukt. Så mange bokser blir helt tomme (litt vanskelig å forklare).

 

I tilleg har jeg hatt opp til 7000ms en time nå.

 

 

Trodde de skulle fikse bugs jeg. Ikke lage en hel haug andre og mye verre bugs :ermm:

 

Plukke-opp-buggen har de forresten ikke gjort noe med.

 

edit: Glemte å si at jeg får en meningsløs mappe på skrivebordet hele tiden. Den heter logs og inneholder cpu.log, i den står dette:

1/28 21:50:50.203  vendor: 2

1/28 21:50:50.203  features: 0000000F

1/28 21:50:50.203  sockets: 1

1/28 21:50:50.203  cores: 1

1/28 21:50:50.203  processors: 1

1/28 21:50:50.203  chip = AuthenticAMD

1/28 21:50:50.203  standard (1): 1b=00000800 1d=078bfbff 4a=00000000

1/28 21:50:50.203  extended (24): 1c=00000000 1d=e1d3fbff 4a=0000002B 8c=00000000

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt noe av de samme problemene som du beskriver, men ikke så ille. For meg ble characteren usynlig, noen items forsvant, og AH oppførte seg på samme måte som du beskriver.

 

Det jeg gjorde var å fjerne innholdet i WDB-mappen i WOW-mappen. Denne mappen inneholder en haug med cache-filer, og det er vel bruk av gamle cache-filer sammen med nyoppdatert WOW-klient som kan føre til problemer tenker jeg. Forøvrig helt utrolig at ikke blizzard updater fjerner innholdet i denne katalogen..

 

Dette løste ihvertfall problemet 100% for meg, men som sagt har ikke jeg hatt alle av problemene du beskriver.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg har hatt noe av de samme problemene som du beskriver, men ikke så ille. For meg ble characteren usynlig, noen items forsvant, og AH oppførte seg på samme måte som du beskriver.

 

Det jeg gjorde var å fjerne innholdet i WDB-mappen i WOW-mappen. Denne mappen inneholder en haug med cache-filer, og det er vel bruk av gamle cache-filer sammen med nyoppdatert WOW-klient som kan føre til problemer tenker jeg. Forøvrig helt utrolig at ikke blizzard updater fjerner innholdet i denne katalogen..

 

Dette løste ihvertfall problemet 100% for meg, men som sagt har ikke jeg hatt alle av problemene du beskriver.

 

Lykke til!

Gjorde det nå.

 

Det er det dummeste jeg har gjort i hele warcrafts historie. Nå er det meg som ikke har kropp. Bare skygge. Bildet i øverste, venstre hjørne er helt gjennomsiktig også.

 

Alle bags utenom den jeg starter med er borte. Alle tingene i den er gjort om til spørsmålstegn. Våpenet er borte. Når jeg ser på fyren min ved å trykke på C, ser jeg bare en kritthvit modell, ikke hudteksturer en gang. Jeg kan ikke angripe. Heller ikke bruke noen spells.

 

Jeg slettet forresten innholdet i riktig mappe.

 

Holder på å reinnstallere WoW nå. Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet med at skjermen blir svart. Det tar noen sekunder med stillhet, og så kommer det noen ganger masse rare farger i 1 sekund ellerno, så blir det normalt. Når disse fargene ikke kommer så kommer bare lyden tilbake sammen med svart skjerm. Da må jeg skru pc'n av/på.

 

Jeg bruker laptop til å spille med, og den blir veldig varm i sommervarmen, men at fler har det samme problemet kan tyde på at det ikke er varmen som gjør det.

 

Har netopp formatert pc'n, så det er ikke noen W** mapper som er problemet. Bruker bare 1 mod for øyeblikket, nemlig gypsymod. Tror ikke den har noe med saken å gjøre, men er på jobb nå, så jeg får ikke sjekket.

 

Mektig irriterende å måtte skru av pc'n omtrent hvert 15 minutt...

Lenke til kommentar
Jeg har hatt noe av de samme problemene som du beskriver, men ikke så ille. For meg  ble characteren usynlig, noen items forsvant, og AH oppførte seg på samme måte som du beskriver.

 

Det jeg gjorde var å fjerne innholdet i WDB-mappen i WOW-mappen. Denne mappen inneholder en haug med cache-filer, og det er vel bruk av gamle cache-filer sammen med nyoppdatert WOW-klient som kan føre til problemer tenker jeg. Forøvrig helt utrolig at ikke blizzard updater fjerner innholdet i denne katalogen..

 

Dette løste ihvertfall problemet 100% for meg, men som sagt har ikke jeg hatt alle av problemene du beskriver.

 

Lykke til!

Gjorde det nå.

 

Det er det dummeste jeg har gjort i hele warcrafts historie. Nå er det meg som ikke har kropp. Bare skygge. Bildet i øverste, venstre hjørne er helt gjennomsiktig også.

 

Alle bags utenom den jeg starter med er borte. Alle tingene i den er gjort om til spørsmålstegn. Våpenet er borte. Når jeg ser på fyren min ved å trykke på C, ser jeg bare en kritthvit modell, ikke hudteksturer en gang. Jeg kan ikke angripe. Heller ikke bruke noen spells.

 

Jeg slettet forresten innholdet i riktig mappe.

 

Holder på å reinnstallere WoW nå. Håper det hjelper.

Bare et lite tips til neste gang du prøver noe sånt. Ta kopi av mappa før du sletter innholdet. ;)

 

Bra det løste seg med en reinstallering da. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eneste jeg kan merke er den stripa til høyre i alle slags farger, den er helt til høyre og har ikke plaget meg noe særlig, jeg har også merket at radaren er borte (den er rett og slett bare svart).

AH er også helt på trynet hos meg, jeg må rett og slett trykke flere ganger på search i forskjellige kategorier før den løser seg opp.

 

Skal prøve å slette de filene i WDB mappa ;) Men skal ikke slette de for godt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...