Gå til innhold

RAM prisene har sunket!!

Knugo

Anbefalte innlegg

Da har de #¤"#¤!/ RAM prisene endret seg IGJEN!

Jeg har bestilt 512MB RAM hos Komplett, som kommer på onsdag.

Da jeg bestilte den kostet den ca 1700,- Nå 1290,-

Blir det da sånn at jeg må betal 1700,- eller 1290,-?

Pakken er allerede sendt fra Komplett, og da må jeg vell betale 1700,-

Men er det en sjangs for at jeg kan krangle meg til å betale NÅ pris, siden jeg ikke har motatt pakken enda?

MEGET surt :sad: :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først ville jeg sendt mail til Komplett og spurt om de bare kunne overføre mellomlegget til kontoen din. Svarer de nei så bruker du angrefristloven.

Yter dem god service så overfører dem pengene. Er bare posten som tjener på om du først bruker angrefristloven og så bestiller ny brikke.

btw så ville jeg nevnt at du kommer til å bruke angrefristloven om de ikke godtar å overføre pengene. Da viser du at du er oppegående på hvilke lover å regler som gjelder. Bare å skrive noe som "kan dere bare overføre mellomlegget til min konto xxxx så slipper jeg å bruke angrefristloven og dermed sparer begge parter det ekstra arbeidet bruken av angrefristloven vil føre til" :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-29 22:25 ]

Lenke til kommentar

D gikk bra :smile:

Jeg kunne få pengene på kontoen min, eller de kunne trekke fra diferansen på varer jeg skulle kjøpe i fremtiden!

Og VIPS, så betaler jeg kun 109,- for DVD spillern jeg hadde tenkt å kjøpe likevell :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 17:46, kent-hugo skrev:

D gikk bra :smile:

Jeg kunne få pengene på kontoen min, eller de kunne trekke fra diferansen på varer jeg skulle kjøpe i fremtiden!

Og VIPS, så betaler jeg kun 109,- for DVD spillern jeg hadde tenkt å kjøpe likevell :wink:

Ville nå påstå at du har betalt mer enn 109 kroner for den dvd-spilleren :grin:

Lenke til kommentar

Jaja. Men poenget er at komplett var så grei og refunderte de pengene, uten noe om og men osv...

Så om jeg har "spart" de pengene er et def. Spørsmål.

Så hadde ikke Ram prisene sunket ville heller ikke jeg ha betalt kun 109,- :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 11:57, Killer_DT skrev:

DVD spiller til 109kr? Hvilken er det, jeg vil også ha den (ironi)

Hehe, det han meina e at når han fær dei pengane som er mellomlegget etter at ram prisen har sunket + 109 kr så får han dvd speleren!

Lenke til kommentar

Quote:

Hehe, det han meina e at når han fær dei pengane som er mellomlegget etter at ram prisen har sunket + 109 kr så får han dvd speleren!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 12:07, twarr skrev:

Quote:

Kanskje derfor det sto ironi i parantes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...