lilfire Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har en zyxel prestige 316 router som jeg har resat til factory settings, men jeg finner ikke ut hva brukernavn og passordet er for å logge seg på routern.. har søkt en del på hjemmesiden dems og på google uten å funnet noe, så lurer på om noen her har noen peil.... MVH Lilfire Lenke til kommentar
tgeir84 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Prøv med un: admin pwd: 1234 Endret 14. juli 2005 av tgeir84 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 hmm.. kan være det, har prøvd det mange ganger... men kom nesten inn nå virker som jeg detter ut av nettet (sitter på WLAN) har kobla til med nettverksledning og, men tror kanskje LAN er skrudd av på routern, siden den finner ikke pcen (og omvendt) Men over WLAN kommer jeg på nett, men detter ut hele tia da.. men det er en seriel port på routern og, er den noe jeg trenger tenke på? MVH Lilfire Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 admin fox(4/3 siste talla i ip adressa di) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 ip min er 192.168.1.33 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 kom inn over telnet... trengte ikke noe brukernavn der. men apssordet er 1234, lurer på hva pasordet er jeg .. men nesten samma det vis jeg får gjort det jeg skla fra telnet.... noen som har vært borti denna routern? lurer på hvorfor jeg ikke får brukt den en LAN utgangen er den som er viktig for meg ikke WLAN'en men det ser ut som LAN er deaktivert til fordel for WLAN'en har ikke funnet noe som kan aktivere LAN porten enda Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 ip min er 192.168.1.33 din online ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå