Tuffeluffe Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! Holder på å rydde opp i kabinettet mitt, og driver og klipper av lengder på kabelstrømpene jeg har handlet.... Har klart og klippet av ledningen på "speaker", altså den høyttaleren som driver og piper og durer hvis noe galt skjer.... Gjør dette noe ????? Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) man bør jo ikke klippe av ledninger. de sender jo signaler til noe så det utgjør sikkert noe. ikke vet jeg hva. Endret 14. juli 2005 av mortyn Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ingen fare skjedd. Du kan jo tvinne de sammen igjen da.. Kjekt og ha den medfølgende høyttaleren, hvis hovedkortet ikke har en innebygd. Hvis noe går galt etc, så kan den faktisk gi deg en liten pekepinn på hva som er galt. Hvis du ikke velger å bruke den mer, så fjern "Speaker" kontakten som er koblet på hovedkortet. Løse kabler er ikke noe å anbefale i en maskin Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg fikk stefaren min til å hjelpe meg, så han skøyta den.. eller no sånn Hehe... Håper det gikk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ja speakeren er kun til pipe varsler et pip i oppstart så vet en det er i orden og brukes til lyd til gamle dos spill. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Å klippe av "speaker"-ledningen har ikke noe å si. Klippet av min jeg, slipper jeg feilmeldingspipene. Endret 15. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Authority Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ta av isolasjonen, og tvinn kablene sammen. Så teiper du over stedet med elektroteip. Kjekt å ha høyttaler når man skal mimre med Space Quest 1. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Authority: gjorde akkuratt som du sa.... har skrivt det i noen poster foran Men takk for respons Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Klippet av min jeg, slipper jeg feilmeldingspipene. Feilmeldinger er jo helt unødvendig..! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 har ikke den i jeg, heslige lyder den lager har ikke noe å si om du ikke har den nei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Sjeldan eg har feilmeldingar via høgttalaren, men den er greit å ha. Lager ikkje mykje lyd uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå