RSy Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Postet tidligere i dag at jeg ikke fikk avspilt mpg-filer etter reinnstallering av hele maskinen samt alle programmer i dag. Dette har jeg nå fått til å virke ved å installere powerdvd. Problemet nå er at jeg ikke får kjørt avi-filer i MediaPlayer. Derimot går det helt fint å kjøre de i DivXPlayer 2.0 Alpha. Hvofor får jeg ikke kjørt filene i MediaPlayer, hva skal jeg gjøre? RSy Lenke til kommentar
RSy Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg får denne feilmeldingen: No combination of filters could be found to render the stream. (Error=80040218) Har innstallert DivX Bundel 5.0.2, Nimo Pack og PowerDVD. Hvorfor spilles ikke disse avi-filene? RSy Lenke til kommentar
div_ Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Prøv å la mediaplayer installere siste codecs(winmedia 8 tror jeg det kalles,skal skje automatisk) da hjalp det hos meg... (Dette etter reinstall av windows)også, installer indeovideo5 om filene er av eldre årgang(bestem selv) + en codec som kalles 1263, var litt vanskelig å finne men søk på: codecs 1263 så skulle det forhåpentlig være tilgjengelig med litt leting.....(bestem selv) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kan også forsøke nimo codec pack som du finner side til om du søker etter nimo codec pack på google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå