erlendhagen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Går det an å overføre bilder direkte fra et kamera til en ekstern harddisk? Eg har ingen slik disk no, men spekulerer på det. Hadde vore greit om nokon veit dette. (Kameraet mitt er Canon S70 Mvh Erlend Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det finnes disker som er spesiallaget for dette. Vanlige eksterne disker takler det ikke. eks. Nikon Coolwalker eller iPod photo (ok, denne er egentlig laget for lyd da) Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 No tenkte eg meir på ordinær USB 2.0 ekstern harddisk. Samme som en bruker til backup og tilleggsdisk til PC. Om det går an å bruke den samme, vil eg kjøpe en slik. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 ikke meg bekjent iallefall. (men du kan jo bruke en 60GB iPod som tilleggsdisk til PC...koster bare hekkans mye mer pr GB enn en standard ekstern disk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå