Gå til innhold

Skal barbere meg for 1. gang med maskin. Tips?

Bah15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter en gammeldags "kniv" jeg, type kåbbåi. Anelse hvor jeg får kjøpt en?

Ikke her i Norge tror jeg... En her på forumet fikk en fra dame som var på ferie i Tyrkia hvor hun hadde kjøpt den... Eller noe sånt :p

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en gammeldags "kniv" jeg, type kåbbåi. Anelse hvor jeg får kjøpt en?

Ikke her i Norge tror jeg... En her på forumet fikk en fra dame som var på ferie i Tyrkia hvor hun hadde kjøpt den... Eller noe sånt :p

Sier du ifra om du finner ett sted som de selger dem?

Lenke til kommentar
Går det an å kutte seg med barbermaskin, da? Jeg har aldri gjort det iaff...

Jepp, det er fullt mulig. En gang sprakk metalldekselet over bladene. Noe som resulterte i at mange bitte små metallflak sto i ansiktet mitt. Veldig vondt, og veldig vanskelig å fjerne. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det blir noe bra med maskin jeg.. Så jeg har for lengst gått over til høvel.. Er man ny på høvelen kutten man seg nesten alltid, men når man han brukt det en stund kan man ikke forstå hvordan i helvette man greide å kutte seg i starten :p

Lenke til kommentar

jeg har aldri kuttet meg med høvel, untatt når jeg har hatt ting som utklemte kviser som har blitt til små sår med skorpe på.. når den sitter under nesa er det litt vanskelig å barbere vekk hårene i omerådet uten å kjøre over såret. og da er det gjort.. da sitter man der med en dopapir bit i en time..

Lenke til kommentar
Å, man greier da fint å kutte seg en gang innimellom fortsatt :D. Og hver gang blir man like forbauset over hvor mye blod som kan renne ut fra et bitte lite kutt.. :p

Så sant, så sant.. :!:

Hehe! Seff kutten man seg, men nesten aldri.. Flott med litt blod i fjeset når man skal på skolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...