Bah15 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal barbere meg for første gang med barbermaskin, og lurer på tips. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 "Johnny Turbin", 1. runde på Bjerke Travbane på lørdag, er et godt tips. Høy odds, men nokså store muligheter for gevinst. Fra spøk til alvor - prøv deg fram. Vanskelig å komme med "tips" om hvordan en skal barbere seg. Mange er overforsiktige, ettersom de er redde for å bli skåret, men det er (basert på min erfaring) VELDIG vanskelig å skjære seg med barbermaskin. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Trykk på "On" og dra den over ansiktet? Lenke til kommentar
Bah15 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 takk takk... får bare prøve da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Går det an å kutte seg med barbermaskin, da? Jeg har aldri gjort det iaff... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen som bedriver skult skryting fordi de har fått skjegg her? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hmmm, han nevnte jo aldri om det var ansiktet han skulle barbere? "Livet er underbart når underlivet er bart", er det ikke det folk sier a? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det er nærmes umulig å skjåre seg på en barbermaskin (har erfaring) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Mitt tips er at du får en glattere barbering ved å bruke barberhøvel Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Mitt tips er at du får en glattere barbering ved å bruke barberhøvel Agreed. Men, siden jeg er goth så sitter jeg jo selvsagt med gammeldags barberkniv. OnT: Bare barber du gutten min. Endret 14. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Mitt tips er at du får en glattere barbering ved å bruke barberhøvel ..sant.. Men, hvis han skal barbere seg for første gang, så er det ikke sikkert det er så veldig mye som stikker foreløpig!? ..og, hvis det er førstegangsbarbering så er det kanskje litt stas at det ikke er heeelt glatt også!? ..og med høvel kan man jo skjære seg også.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 barbermaskin er konge, men har en ikke en god en blir resultatet gjerne litt "rufsete" altså ikke like barnerumpe som med gillette med X antall varierende xdrasuperdupreosv osv osv... høvler, men slipper at kjaken ser ut som et nedslagsfelt for klatter med jordbærsyltetøy. bruker jeg høvel 1 dag... klør det noe infernalsk i 2 dager etterpå klappe min philipshave.... min rekkefølge: høgresida, venstresida.. under haka osv under nesa og så evt. litt stussing av "sideburnsa" som det heter så fint her i Irland. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 bruker jeg høvel 1 dag... klør det noe infernalsk i 2 dager etterpå Hvilken fuktighetskrem brukte du? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Han sa at det var hans første gang med maskin, så da har han sikkert barbert seg en stund med vanlig høvel. Jeg bruker høvel og bruker ikke en fuktighetskrem, og det klør ikke for det. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Pass på at den ikke går tom for batteri mens du barberer deg, det lugger noe forferdelig! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal barbere meg for første gang med barbermaskin, og lurer på tips. Barber de smålige skjeggstubbene dine ved å dra barbermaskinen langs ansiktet, så du får med alt. Lenke til kommentar
Bah15 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 da er det gjort å det gikk bra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvis du barberer deg veeeeeeeeeeldig lenge blir huden slitt av, og du blir rød og det svir og du begynner å blø på noen steder. Snakker om erfaring siden jeg satt å kjeda meg noe voldsomt en times tid forann skjermen en gang, og raserte trynet med maskin. Så det er ikke å anbefale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå