Gå til innhold

Skal barbere meg for 1. gang med maskin. Tips?

Bah15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Johnny Turbin", 1. runde på Bjerke Travbane på lørdag, er et godt tips. Høy odds, men nokså store muligheter for gevinst.

Fra spøk til alvor - prøv deg fram. Vanskelig å komme med "tips" om hvordan en skal barbere seg. Mange er overforsiktige, ettersom de er redde for å bli skåret, men det er (basert på min erfaring) VELDIG vanskelig å skjære seg med barbermaskin.

Lenke til kommentar
Mitt tips er at du får en glattere barbering ved å bruke barberhøvel :thumbup:

Agreed. Men, siden jeg er goth så sitter jeg jo selvsagt med gammeldags barberkniv.

OnT: Bare barber du gutten min. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Mitt tips er at du får en glattere barbering ved å bruke barberhøvel :thumbup:

..sant.. Men, hvis han skal barbere seg for første gang, så er det ikke sikkert det er så veldig mye som stikker foreløpig!? :) ..og, hvis det er førstegangsbarbering så er det kanskje litt stas at det ikke er heeelt glatt også!? :p

..og med høvel kan man jo skjære seg også.. :(

Lenke til kommentar

barbermaskin er konge, men har en ikke en god en blir resultatet gjerne litt "rufsete"

altså ikke like barnerumpe som med gillette med X antall varierende xdrasuperdupreosv osv osv... høvler, men slipper at kjaken ser ut som et nedslagsfelt for klatter med jordbærsyltetøy.

bruker jeg høvel 1 dag... klør det noe infernalsk i 2 dager etterpå

klappe min philipshave....

min rekkefølge: høgresida, venstresida.. under haka osv under nesa og så evt. litt stussing av "sideburnsa" som det heter så fint her i Irland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...