Gå til innhold

Beste Mus for Venstrehendte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-29 20:37, Anders Leipsland skrev:

/me er venstrehendt, men bruker høyrehånda til musa :smile:

/me og

Men, jeg har logitech dual optical mouse, og den passer like godt i begge hendene (synes jeg), og man kan ta så raske bevegelser man vil med musa, og den følger med. fysisk umulig å dra for fort for musa :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 20:35, LarsC skrev:

Vil du ha en "generisk" mus, dvs en som ikke er formet for verken høyre eller venstre, eller en som er ergonomisk formet for venstrehendte?

Det gikk en tråd om det tidligere, vet ikke hvor mye den hjelper deg, men :wink:

Finns det Mus som er formet for Venstre da?

Hvis det finns er vel det det beste,men den musa Leipsland foreslo ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke for meg at jeg kunne klare å gå tilbake til en generisk mus etter å brukt IntelliMouse v3.0.

Men mus formet for venstrehendte er det vel ikke overflod av. Jeg fant noen med Google, men de var rare, dyre og ikke like lovende som musen Anders foreslo. :wink:

Sjekk prisguiden for den her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 21:58, fondus skrev:

Men, jeg har logitech
dual
optical mouse, og den passer like godt i begge hendene (synes jeg), og man kan ta så raske bevegelser man vil med musa, og den følger med. fysisk umulig å dra for fort for musa :smile:

har dual optical selv, kunne ikke meg å bruke venstrehånda på den.

Quote:

Den 2002-07-29 22:34, Holmgr3N skrev:

Takk skal du ha den ser bra ut VELDIG å :smile:

Bare hyggelig :smile: Prøvde den hos fetter'n min en gang. Var god den selv om alle MS mus har litt for mye slingring i knappene etter min smak. God mus er det uansett :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...