touring_man Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Spillet går framover, men skjønner ikke hva jeg skal gjøre når den oransje ringen kommer over hodet på monstere. Er det noen måte å unngå at monstere regenererer all tapt energi? Lenke til kommentar
Floxer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Den oransje ringen er vel mistenkelig lik den du har på spill-kontrolleren din eller....? Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Den oransje ringen er vel mistenkelig lik den du har på spill-kontrolleren din eller....? jajaja, men det skjer ikke stort når jeg trykker på den. Lenke til kommentar
Floxer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Da trykker du ikke raskt nok etter at den vises på skjermen, eller du må fortsette å trykke på den hurtig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Eventuelt kan det tenkast at du ikkje står nær nok. Kay Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Da trykker du ikke raskt nok etter at den vises på skjermen, eller du må fortsette å trykke på den hurtig. aha! trykke mange ganger etter hverandre gjorde susen. takk for hjelp til mitt lille problem. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Minotaurene må du trykke mange ganger på (knappen på skjermen er animert for å vise dette). For de fleste andre må du bare trykke en gang når du er nær nok, og for enkelte også bestemte knappekombinasjoner. Endret 19. juli 2005 av howzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå